  • 11. Data: 2010-08-01 22:46:18
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i33fh2$1m6$1@news.onet.pl...

    > 99,9%, bo:
    > a. nie zna innego
    > b. tylko ten jest podawany/reklamowany
    > c. w świadomości numer 19XXX (wcześniej 9XXX) jest numerem informacyjnym
    > d. w tej samej świadomości tkwi przekonanie, że za połączenie z numerem 19XXX płąci
    się jak za połączenie lokalne

    e. 19757 = 19PKP, czyli o wiele łatwiej go zapamiętać niż jakieś
    225116003 i te inne, o których wspomnieli wiwany i D@niel. :-)

    Piotr

  • 12. Data: 2010-08-01 23:28:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:
> [...]
    Otóż to.

    Ale jeżeli ręka podłączona do świadomości wykręci ten numer ze
    stacjonarnego non-tp lub z komórkowego, to koszt cennikowy i tak nie ma
    znaczenia z powodu NMTN :-P (chyba, że kulejorze coś zmienili w tym
    temacie). BTW, czy z tytułu, że 19757 kosztuje tyle samo co 708 2,
    kulejorze dostają jakąś kasę za odebrane połączenia?

    > e. 19757 = 19PKP, czyli o wiele łatwiej go zapamiętać niż jakieś
    > 225116003 i te inne, o których wspomnieli wiwany i D@niel. :-)
    A kto u nas bawi się w "kodowanie literowe" numerów telefonicznych - to
    IMHO jest margines.

    Przemek

  • 13. Data: 2010-08-02 17:33:21
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Sarpedon" <k...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > czy informacja kolejowa ma jakis cywilizowany (kosztowo) numer
    > telefoniczny? czy tez jest to zmuszanie do placenia 1,28 za
    > pseudoinformacje? poszukuje siedmiocyfrowego numeru, a nie
    > pieciocyfrowego

    Kurcze, jeszcze do niedawna byl darmowy... Odkad pamietam zawsze numer na
    info PKP bylo darmowe...
    Patrzcie jak sie zmienia coraz gorzej, coraz bardziej sie oddalamy od tego
    co bylo dopbre a brniemy w coraz wiekszy paradoks. Za chwile byle oddech
    bedzie platny.
    Moze jakies nowe postulaty? Jak patrze na te 21 z sierpnia 80 to az wyc sie
    chce... Jesli by dzisiejszy system przeniesc w tamten czas to nie strajki by
    byly ale rewolucja....

  • 14. Data: 2010-08-02 21:07:32
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 2 Sie, 19:33, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
> [...]
    > chce... Jesli by dzisiejszy system przeniesc w tamten czas to nie strajki by

    Bez brnięcia w politykę- 'do niedawna darmowy ' - bez przesady. Był
    darmowy wtedy, gdy wszystkie lokalne były "darmowe' tj. w cenie
    abonamentu, bo billing właściwie nie istniał.Ale to było może do
    początku lat 80-tych zeszłego wieku.
    Potem był zawsze w taryfie lokalnej.

  • 15. Data: 2010-08-03 10:16:06
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "wiwany" <w...@g...pl> wrote in message
    u.googlegroups.com...

> [...]
    > darmowy wtedy, gdy wszystkie lokalne były "darmowe' tj. w cenie
    > abonamentu, bo billing właściwie nie istniał.Ale to było może do

    Prawde piszesz, mialem na mysli to, ze nie byl to telefon platny "extra"
    tylko jak mowisz zawieral sie w lokalnych taryfach.
    Od kiedy to telefon informacji kolejowej jest traktowany jako "premium"?

  • 16. Data: 2010-08-03 10:34:41
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 3 Sie, 12:16, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
> [...]
    > tylko jak mowisz zawieral sie w lokalnych taryfach.
    > Od kiedy to telefon informacji kolejowej jest traktowany jako "premium"?

    Od 1 grudnia 2009 r.- wtedy uruchomiono, z problemami, numer 19757.
    Dotychczasowy numer o normalnej taryfikacji 19436 ograniczono tylko do
    SN 22 i 42, ale dostępny jest z całego kraju.

  • 17. Data: 2010-08-03 13:19:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    wiwany <w...@g...pl> writes:

    > Od 1 grudnia 2009 r.- wtedy uruchomiono, z problemami, numer 19757.

    Na razie podwyzszona oplata za ten numer jest nielegalna - dopiero od
    1 wrzesnia podwyzszona cena wchodzi do cennika tpsa.

    MJ

  • 18. Data: 2010-08-03 16:58:56
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 3 Sie, 15:19, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Na razie podwyzszona oplata za ten numer jest nielegalna - dopiero od
    > 1 wrzesnia podwyzszona cena wchodzi do cennika tpsa.
    >
    >   MJ

    Factus est. Dyskutowaliśmy już o tym w innym miejscu, że naliczanie
    takiej opłaty przez TP jest nadal bezpodstawne. Co nie zmienia faktu,
    że tak taryfikuje :-)
    Mi natomiast nie chce się wierzyć, że 19757 jest dostępny jedynie z
    sieci TP. Że od grudnia TKTelekom nie dogadał się z innymi
    operatorami.
    Czy forumowi abonenci innych opów mogliby to potwierdzić ?

  • 19. Data: 2010-08-03 18:33:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
> [...]
    > operatorami.
    > Czy forumowi abonenci innych opów mogliby to potwierdzić ?

    Z warszawskiej Sferii nie działa.

    Piotr

  • 20. Data: 2010-08-03 18:47:21
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 03-sie-10 18:58:56, wiwany napisawszy:
> [...]
    > operatorami.
    > Czy forumowi abonenci innych opów mogliby to potwierdzić ?
    z Plusa jest niedostępny (trójtonowy sygnał po wybraniu 19757)

    --
    Pozdrawiam - D@niel