eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInfolinia pogotowia elektrycznego.Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
  • X-Received: by 10.50.142.42 with SMTP id rt10mr242771igb.0.1453147424432; Mon, 18 Jan
    2016 12:03:44 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.142.42 with SMTP id rt10mr242771igb.0.1453147424432; Mon, 18 Jan
    2016 12:03:44 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!o2no4263120iga.0!news-out.go
    ogle.com!kr2ni2326igb.0!nntp.google.com!o2no4263111iga.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 18 Jan 2016 12:03:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <n7ihat$car$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
    posting-host=2a01:116f:6a4:1700:38cf:5ec1:e96c:7618;
    posting-account=MPGshAoAAACv6MBjoAZGsRpQpVMqfOQ_
    NNTP-Posting-Host: 2a01:116f:6a4:1700:38cf:5ec1:e96c:7618
    References: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org> <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n7hgka$d8v$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <n7ihat$car$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 18 Jan 2016 20:03:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:692415
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:12:30 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:


    > Fajno, że nasz opa, który wie, co robi i jak robi. I umie podejść do klienta
    > tak, jak należy to robić.

    I jeszcze wchodzi do mnie do domu światełkiem (GPON), jak wykupiłem 40Mbps, to mam to
    40Mbps i to o dowolnej porze dnia, wszystkie porty otwarte (chyba jako opcja jest
    router zarządzany przez nich i wtedy oni wystawiają tylko konkretne usługi, niemniej
    kumaty użytkownik dostaje tylko zakończenie ONT i dalej może ze swoim łączem zrobić
    co mu się żywnie podoba).
    Cóż, też się cieszę. I tylko czasem przychodzi myśl, że to jest prężnie się
    rozwijająca, ale nadal jeszcze mała lokalna firma. Gdzie zapewne tak jak piszesz,
    specjalista z Biura Obsługi Klienta jest zarazem inżynierem i administratorem sieci,
    a może i współwłaścicielem nawet. Za moment wobec popularności firma się rozrośnie,
    zrobią profesjonalne biuro, z profesjonalnym Call Center, zatrudnią profesjonalne
    panienki słuchawkowe i będzie profesjonalnie i zgodnie z najnowszymi trendami.
    Panienki będą według listy odhaczać, czy resetowałem modem, czy wyjąłem wtyczkę, czy
    zatupałem dwa razy i czy przeinstalowałem windowsy, o pingach z nimi nie pogadam,
    prędzej o tipsach (po godzinach). A zaczną (właściciele, nie panienki) pewnie od
    zbudowania profesjonalnego automatu UŁATWIAJĄCEGO składanie zgłoszeń:

    https://youtu.be/3nrdq9eHApI?t=1m33s

    A i zapomniałbym: od napraw będą mieli outsourcingową firmę. Która to firma będzie
    miała outsourcingową firmę zatrudniającą monterów. Na umowę zlecenie, co trzy
    miesiące innych. I wtedy to już będzie kolejna normalna, w pełni profesjonalna firma,
    jakich wiele.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: