eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Paweł <j...@n...doczekal>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sat, 05 Mar 2011 14:49:29 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <iktf1d$jco$1@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl> <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-173-79.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299332973 19864 89.74.173.79 (5 Mar 2011 13:49:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2011 13:49:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.14)
    Gecko/20110221 Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94038
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-03-05 11:35, Daniel Kulesza pisze:

    > Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
    > Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
    > samo naprawi".
    pewnie naiwniak myśli że wiesz że coś ci padło.

    > Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
    > jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
    > rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.
    >
    albo mu się nie chce. czasem jak czytam procedurę reklamacyjną różnych
    firm to mam wrażenie że są one specjalnie skomplikowane, tylko po to
    żeby zniechęcać do wypełnienia tych wszystkich załączników. see
    http://www.phdcomics.com/comics.php?f=1424

    > Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.
    >
    nie żałuj sobie, 99%

    --
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: