  • Data: 2017-06-27 22:04:03
    Temat: Re: Indukcyjność cewki długofalowej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59528476$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...

    > A po co wyswietlaczyk ? To sie od lat 2 przyciskami zalatwia

    No, dla wygody, coby Babina Sabina mogła też zobaczyć, że tu właśnie usłyszy
    trzy słowa do...

    > http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bluetooth-z-mik
    rofonem-i6851539531.html

    Krój mi nie podchodzi...

    > http://allegro.pl/mini-radio-przenosne-sluchawki-240
    2-i6307514648.html

    Prawie na pewno radio to ma układ z kompresją dewiacji, TDA chyba 7000, nie
    mam ściągawki, to OIDP, ma coś takiego. Tylko tam chyba jest parę cewek na
    wejściu.

    > Mniejsze pewnie byloby niewygodne

    Kto wie?

    > Oczywiscie im wiecej techniki, tym mniesze :-)
    > http://allegro.pl/radio-bush-fm-dab-i6863025106.html
    > http://allegro.pl/hit-odtwarzacz-mp3-lcd-radio-fm-cz
    ytnik-latarka-i6727609341.html

    Cuda-wianki panie, a ona je wiła i rzucała do falującej wody...

    > P.S. Czego to ludzie nie wymysla
    > http://allegro.pl/radyjko-fm-przenosne-porusza-ustam
    i-w-rytm-muzyki-i6866402672.html

    Też układ z kompresją chyba... Ale, żeby się gęba ruszała? Aż zmontuję
    nadajnik i popuszczam trochę nieprzyzwoitych odgłosów, zobaczyć jak radio to
    "zagada". Bo drogie nie jest.

    > https://www.youtube.com/watch?v=3MTgQqYgtGQ

    Tylko, że tu od razu widać, że to fake - muzyka w słuchawkach stereo i brak
    pogłosu pomieszczenia, to raz, a radio mono, to dwa, usta ruszają się
    zupełnie inaczej, niż brzmi przekaz, to trzy.
    Dla mnie kłamstwo, nawet, jeśli to radio rzeczywiście "gada(ło)". Dla mnie
    taki przekaz jest skreślony.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.