eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ? › Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Date: Tue, 21 Sep 2010 07:42:54 +0000 (UTC)

    > Biorąc pod uwagę auta, które wymieniłeś poniżej, tego szczęścia będziesz
    > musiał mieć bardzo dużo.

    I to właśnie zakładam :), na mechanicznych rzeczach się nie znam
    wiec... sprawdzę tylko czy nie zgnieciony.

    > Przede wszystkim musi z tej trasy wrócić o własnych siłach.

    Zakładam że auto za 10k jednak mi się nie zatrzyma, zamek w bocznynych
    drzwiach się może zaciąć, przełącznik szyby popsuć ale nie silnik/napęd/
    skrzynia.

    0-v6-24v-
    i1233060900.html

    > Fajne auto kupił gość. Świeżo sprowadzone i od razu możliwa zamiana na
    quada
    > lub diesla minimum 1999 rok. Albo więc ten samochód to jest totalna ruina i
    > ktoś gościa uświadomił, ile będzie kosztowało naprawienie wszystkich
    > niedomagań, albo zużycie paliwa wyrwało nowego nabywcę z butów.

    Obstawiam na paliwo, przy lekkiej nodze to zje z 18 PB/100 :)
    safrane i ekonomia nie mają nic wspólnego, to potrafi zjeść
    8l na trasie, jak hamulca nie dotkniesz, normalne miasto to
    jest 20l/100, korki 26l/100.

    adra-rarytas-
    C8801813.htm

    > "Autko dla pasjonata, wymaga dużego przeglądu ( slady korozji, swiecące
    > kontrolki itp.)". Jeśli ktoś coś takiego w ogłoszeniu pisze, to znaczy, że
    > jest duza szansa, że do domu tym nie dojedziesz.

    to fakt.

    ja chcę być "pasjonat użytkownik".

    > Gdyby Ci się chciało dokładnie przeczytać ogłoszenie, to się okaże, że
    kupić
    > to będziesz musiał do niego dokumenty: "w całości na części bez prawa
    > rejestracji".

    tu może racja 10k za vel satisa...

    > Nawet jak uda Ci się znieść jajko, to nie kupisz jeżdżącego VelSatisa za 10
    > tysięcy złotych.

    chyba ze diesel 2.2 :)

    > Ciche, szybkie (jeśli sprawne) i potrafi wytrząść całą kasę z portfela, jak
    > przyjdzie do serwisowania tego. Szczególnie, że jest to zagazowane cholera
    > wie czym i cholera wie, w jakim stanie jest np. silnik. Wydatek rzędu 5000
    > PLN na podstawowe części należy traktować tutaj jako zupełnie normalne
    > zjawisko.

    Ooo - czyli takie się daje kupić :) ?

    > Aham, "Uszkodzona uszczelka pod głowicą.". Co oznacza koszt naprawy od 2500
    > do 8000 PLN, w zależności od tego, kto to będzie robił i na ile dobrze ma
    > być złożony silnik.

    fakt już w reno to podobnie kosztuje.

    > Przy tej cenie nawet bym się nie ruszał z fotela, żeby to obejrzeć.

    eeee, wygląda sporo lepiej niż to BMW, tu akurat myślę ze a8 da się kupić, i
    to prościej niż lexusa.

    > Jak to jest tylko poprzecieranie z boku... Na gotowo ten samochód ciężko
    > będzie w 20 tysiącach zamknąć.
    >
    > Generalnie podsumowując wątek, po tym co tutaj sobie wyczytałem wniosek
    > wysnuwam jeden - jest takie powiedzenie "wyżej sra niż dupę ma". Doskonale
    > oddaje Twój styl poszukiwania samochodu za całą, niesamowitą kasę 10000 PLN
    > (słownie 10 tysięcy złotych). Thesis, Vel Satis, Audi A8 - na pewno można w
    > tych samochodach przebierać jak w ulęgałkach za te pieniądze. Jak dla mnie
    > jesteś idealnym klientem do wpieprzenia się na zajebistą minę pt. "duży,
> [...]

    Ok z Vel Satisem i Thesisem przegiąłem, ale niewiele ;)

    Idea jest taka: nie chce passata, forda, laguny czy 607mki.
    chce auto.

    a dokładniej JA CHCĘ:
    takie auto co jak jadę to jest cicho i wiem że jak muszę to pojadę szybko,
    takie w którym nie czuje kolein i dziur nie kręcę pokrętłem czy ciepło
    czy zimno, które jak przesadzę na zakręcie to samo wyprowadzi auto
    z poślizgu, auto w którym jak przywalę w coś (nie za ciężkiego) na
    czołowe to mi się nic nie stanie. auto w którym sobie ustawie kilka
    pozycji fotela i kierownicy, będzie miało gps i dobre audio.

    pozdrawiam.