eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ? › Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
  • Data: 2010-09-22 08:18:41
    Temat: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:i7beh6$cna$1@inews.gazeta.pl...

    > Volvo 760 jest niebezpieczne.
    > 850 jest sporo lepsza ale "mało wypasiona", za to s80 już całkiem
    > ok, tylko lekka.
    >
    > Nie 100zł na paliwo, tylko powiedzmy że spali te 20lpg/100
    > to wychodzi ile ? 45zł/100 ? powiedzmy że z klockami itp.. 70zł/100.
    >
    > safrane ph1 mi wyszło w całości chyba 67zł/100km.
    > safrane ph2 mi wychodzi.. nie mam pojęcia ale taniej i pali ze 3 litry
    > mniej,
    > na razie zrobione 26kkm i raczej wszystko działa (zaraz przestanie).
    >

    > Czyli jak zrobię tym lexusem czy a8 25kkm to wyjdzie...
> [...]

    Nie wiem, ile razy trzeba Ci powtarzać, bo najwyraźniej nie rozumiesz. Więc
    zapytam wprost - czy nie jesteś aby trochę pojebany? Masz jakieś żółte
    papiery, albo wypuścili Cię z klatki tydzień temu po 10-letnim pobycie tam i
    nie masz pojęcia o tym, ile kosztuje dany samochód?
    Chcesz kupić A8, z roku conajmniej 1996 i jeszcze do tego z kolorową
    nawigacją za c.a. 10 tysięcy złotych? Przecież największe trupy z roku 94
    ludzie mają powystawiane po 12-15 tysięcy złotych (realnie są to auta z
    przebiegami grubo powyżej 500 tys km, żrące około 2 litrów oleju na 1000
    km), w których jazdę W TRASY należy zacząć od remontu skrzyni i remontu
    silnika. To masz na start kwotę około 10 tysięcy złotych. Do tego dowolna
    pierdoła do tego samochodu kosztuje takie pieniądze, że się zesrasz jak
    zobaczysz cenę (np. łożysko na wale tylnym występuje w komplecie tylko z
    wałem, tylko oryginał, cena c.a. 5000 PLN). Nie wiem, jakim trzeba być
    debilem, żeby na siłę szukać samochodu w cenie praktycznie nierealnej, który
    jest zajebistym generatorem kosztów i to praktycznie nierozkładalnych w
    czasie (bo takie auto technicznie będzie zarżnięte już w momencie zakupu).

    Jurand.