eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ? › Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
  • Data: 2010-09-22 01:19:02
    Temat: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo chlopak sobie jaja robi, a wszyscy sie ekscytuja ;) Bo jak sie ma 10
    > tys zl i chce wydawac 100 zl na 100km na paliwo to ... to sie nazywa
    > trolowanie ;) Bo za 10 tys zl to moze kupic dobre Volvo 760 2.8 w full
    > wypasie _z_tamtych_lat_ a nie auto z kolorowa nawigacja ;)

    Volvo 760 jest niebezpieczne.
    850 jest sporo lepsza ale "mało wypasiona", za to s80 już całkiem
    ok, tylko lekka.

    Nie 100zł na paliwo, tylko powiedzmy że spali te 20lpg/100
    to wychodzi ile ? 45zł/100 ? powiedzmy że z klockami itp.. 70zł/100.

    safrane ph1 mi wyszło w całości chyba 67zł/100km.
    safrane ph2 mi wychodzi.. nie mam pojęcia ale taniej i pali ze 3 litry mniej,
    na razie zrobione 26kkm i raczej wszystko działa (zaraz przestanie).

    Czyli jak zrobię tym lexusem czy a8 25kkm to wyjdzie...
    16000zł na klocki duperele i paliwo + 10000zł na auto = 26000zł

    a ile ma wyjść ?

    są ze 3 modele które miały kolorową nawigacje w okolicach 95..96 roku,
    renault, bmw i nie wiem co ale jeszcze coś było :) s80 miało ją ale od 98.
    audi, mercedesy i hondy miały na początku strzałki.

    pozdrawiam.