  • Data: 2012-01-10 14:27:16
    Temat: Re: Ilu uzytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A USBASP ma?
    >
    > I w czym mnie to ogranicza?

    mając tylko programator to tak, jak byś uruchamiał przetwornicę
    zamkniętą w pudełku (brak dostępu do zacisków układu w środku) mając
    tylko miernik uniwersalny.
    Mając JTAG-a to jakbyś robił to samo, ale z użyciem oscyloskopu
    cyfrowego, z dostępem do wszystkich punktów w układzie z możliwością
    zatrzymania, a dokładniej zamrożenia stanu przetwornicy w dowolnym
    momencie mając jeszcze możliwość zdefiniowania tego, spełnienie jakich
    warunków spowoduje jej "zamrożenie" i możliwość modyfikacji parametrów
    układu "locie" ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał