  • Data: 2012-01-10 18:29:03
    Temat: Re: Ilu uzytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki?
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello,
    >
    > Mimo wszystko jestem wdzięczny - Waldkowi za wskazanie alternatywy,
    > Michałowi za chęć pomocy, Sebastianowi za linka do kursu. Reszcie za
    > starania, choc wprowadzili więcej zamieszania niż to warte.
    >
    > Ponawiam jedno pytanie i prosiłbym o odpowiedź na nie - czy WinAVR
    > będzie współpracował z reklamowanym na grupie programatorem z
    > dopalaczami o nazwie MultiTool?
    >
    > Dlaczego akurat chcę to narzędzie? Bo ma dopalacze, których pożądam :)
    >
    > Jeśli ktoś chce mnie przekonać do innego programatora dla AVR, to
> [...]

    Witam,

    Wg moich doświadczeń zdecydowanie lepiej omijać uniwersalne programatory
    firm trzecich ( na pewno wiele osób się nie zgodzi ).
    Przyzwyczaiłem się do tego że zaczynając z nowym procesorem kupuje dev
    kit, który często ma w zestawie programator/jtag.

    Jest kilka powodów ku temu :
    1. Strata czasu na low level startup - bo coś tam nie tak podłączone.
    2. Strata czasu bo się nie doczytało w datasheecie i coś jest inaczej.
    3. Strata czasu bo zasilanie źle zrobione ( przy procesorach bardziej
    wymagających )
    4. Problemy bo zegary lub krytyczne sygnały źle podłączone
    5. Drutowanie bo sygnały nie na tych pinach

    itd...

    Jak soft działa na dev kicie to powinien działać na własnym hw.

    CD jutro bo ide do domu.

    Adam