  • 111. Data: 2015-05-04 15:52:42
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-03 o 12:58, Budzik pisze:

    > Wiesz, ja specjalnie nie szanuje prawa, uwazam, ze duzo wazniejsz jest
    > zdrowy rozsadek oraz uczciwe postepowanie.
    > Dlatego tez moze powowałby sie na zdrowy rozsadek i własne poczucie
    > uczciwosci?
    > Wiem, wiem, co w dzisiejszych czasach znaczy uczciwosc. Tfu!

    Tak - "tfu", gangster wyganiający staruszka z warsztatu na nic innego
    nie zasługuje.

    > Pisałem, ze rada to koniecznosc, o odmowie wykonania usługi mozna
    > dyskutować.
    > Ja na miejscu gumiarza gdyby dziadek bardzo sie upieral, założyłbym i
    > zadzwonił na 997 zeby go zaraz przy bramie skontrolowali.
    > Wtedy wszystko byłoby ok, prawda? :)

    Ale przecież tylko i wyłącznie o tą odmowę wykonania usługi chodzi.
    I g*no byś uzyskał - pomijając już to że dziadek te koła miałby w
    bagażniku, to myślisz że policja w podskokach leci na wezwania
    donosicieli?, no dobrze - informatorów, skoro w dobrej wierze, to za
    ciężkie słowo - donosiciel.

    > nie zrozumiałes do teraz to juz nie zrozumiesz.
    > Wiesz - ja moge przyjac do wiadomosci ze mamy inne opinie na ten temat -
    > ale nie miesci mi sie w głowie ze Ty do teraz nie pojąłes mojego
    > stanowiska.
    > Może piszesz po pijaku?

    Co chwila coś mataczysz, co zdanie to próba wykreowania nowej teorii aby
    tylko wyszło na twoje. I to raczej nie alkohol, a szybciej ubóstwo
    intelektualne jest przyczyną.

    > ROTFL po raz drugi - opony to nie jego dziedzina... Pewnie zna sie na
    > plackach malinowych...

    No, albo jesteś kompletnym tumanem albo nie rozumiesz po polsku.

  • 112. Data: 2015-05-04 17:19:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W jakim sensie głupio? To że mimo tego iż jestem sterroryzowany do stopnia
    > prawie absolutnego ubezwłasnowolnienia, czasem zbiorę się na odwagę i
    > pojadę do miasta po kieliszku?

    ROTFL nie nazywaj kretynizmu odwagą.

    > Szanowny panie kolego, nie zapominaj że ja już za kółkiem coś koło 30lat.
    > Bywały okresy że do auta wtaczałem się na przysłowiowy czterokończynowy
    > napęd.. i co, i nic, ani najdelikatniejszej stłuczki na drodze..

    No i? Jesteś kretynem to już wiemy, ale czego to niby dowodzi?

    > Po trzeźwemu, to akurat trudno zliczyć.. I teraz powiedz mi kablu jeden
    > dlaczego policji każesz prześladować mnie, na podstawie czego???

    Za głupotę. Tacy jak Ty powinni siedzieć _zanim_ zrobią komuś krzywdę.

    > Bo ty masz jakiś idiotyczny swój punkt widzenia, że innych sądzisz wg
    > siebie?
    > Nie chwalę się, opisałem tylko rzeczywistość. Dojechałem, kupiłem i
    > wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego?

    Smutne jest to że zamiast pracować w kamieniołomie zaśmiecasz grupę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2015-05-04 18:57:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-04 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Mowie ci - jestes miszczu!

    najlepiej wszystko wyolbrzymić

    Na slickach po sniegu jezdzisz jak Loeb na
    > kolcach!

    nie na slickach a na "slickach" czyli na słabych letnich...

    > Bezpiecznie i szybciej ruszasz niz inni!

    bo niestety jak spadnie śnieg wszyscy jeżdżą jak dupy. To nie zasługa
    moja tylko całej reszty

    Marnujesz sie... ;-)

    wiem, ale działam już w tym kierunku ;)

    Łukasz

  • 114. Data: 2015-05-04 19:33:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Patrzysz na swiat zero-jedynkowo?
    > to ze ktos ma sprawne auto i ze jedzie trzeźwy nie implikuje tego ze
    > zawsze
    > bedzie jechał bezpiecznie.
    > Jezdzisz troche po drogach? Przeciez czesto ludzie robią głupie,
    > niebezpieczne rzeczy.
    > Ale to w zaden sposób nie zmienia tego ze jazda na łysych oponach jest
    > niebezpieczna.

    Patrzę na rzeczywistość jaka mnie otacza, a nie na jakiś jej wybrane
    punkty, tak jak ty to robisz. Wszyscy trzeźwi na drogach, wszystkie
    opony na super podniesionych bieżnikach i ogólnie sprawne pojazdy mogą
    tylko niewielkim stopniu obniżyć statystyki trupów i kalek. Władze
    walczą z wiatrakami, przy twojej wielkiej aprobacie, a tak właściwie są
    to tylko pozory i pobożne życzenia a nie rzeczywista walka mająca
    wyeliminować owe śmiertelne wypadki. Te ich metody to bardziej
    dyscyplinowanie bydła, w chęci pokazanie kto tu rządzi, a nie prawdziwa
    walka z całym tym łańcuchem przyczynowo skutkowym.
    ---
    Dokładnie. Dowodzi tego właśnie sposób przeprowadzania tych kontroli.
    Policjant nie widzi potrzeby przedstawienia się. A ja bym chciał spokojnie
    przejechać przez miasto nie niepokojony. Nie widzę żadnego uzasadnienia by
    ktoś mnie zatrzymywał w jakimkolwiek celu a już tym bardziej wykorzystując
    do tego uprawnienia z których nie korzysta należycie.

> [...]
    > ale chwalic sie ze sie jezdzi samochodem majac 3 promile... Nie wiem czy
    > przejaw głupoty czy źle pojeta chec pochwalenia się... Smutne, Trybunie,
    > smutne.

    W jakim sensie głupio? To że mimo tego iż jestem sterroryzowany do
    stopnia prawie absolutnego ubezwłasnowolnienia, czasem zbiorę się na
    odwagę i pojadę do miasta po kieliszku?
    Szanowny panie kolego, nie zapominaj że ja już za kółkiem coś koło
    30lat. Bywały okresy że do auta wtaczałem się na przysłowiowy
    czterokończynowy napęd.. i co, i nic, ani najdelikatniejszej stłuczki na
    drodze.. Po trzeźwemu, to akurat trudno zliczyć.. I teraz powiedz mi
    kablu jeden dlaczego policji każesz prześladować mnie, na podstawie
    czego??? Bo ty masz jakiś idiotyczny swój punkt widzenia, że innych
    sądzisz wg siebie?
    Nie chwalę się, opisałem tylko rzeczywistość. Dojechałem, kupiłem i
    wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego? Smutny
    to jest twój bezmyślny poklask przy "polowaniu na czarownice" policji.
    ---
    Że się udawało to akurat żaden argument. Zwykła statystyka. Ale też
    sądzenie, że będący pod wpływem alkoholu jest nie wiadomo jak niebezpieczny
    jest zwykłą głupotą. Szczególnie, że niekoniecznie mowa o dużych promilach.

  • 115. Data: 2015-05-04 19:35:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

> [...]
    > wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego?

    Smutne jest to że zamiast pracować w kamieniołomie zaśmiecasz grupę.
    Szukasz jakiegoś niewolnika ?

  • 116. Data: 2015-05-04 19:38:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > ---
    > Coraz więcej kontroli. Kiedyś spokojnie można było sobie na to pozwolić.
    > Dzisiaj jest to już bardzo ryzykowne. Kontrolują bez przedstawiania się,
    > szantażują. Bym zwolnił tych obiboków, ale nie mam większości :-)

    Na pewno więcej kierowcy mieliby z nich pożytku gdyby stali na
    skrzyżowaniach rozładowywali korki zamiast zaczepiać na drogach tych
    którzy nie zrobili, ani nie robią nic złego.
    ---
    Tylko, że policjant stojący na skrzyżowaniu tamuje ruch a nie go udrażnia
    :-)

    I to wcale nie jest jego nieumiejętność tylko prosty skutek koncentracji
    sterowania jednym regulatorem.

  • 117. Data: 2015-05-04 20:55:34
    Od: <3...@8...205534.invalid> (Tom N)

    re w

    > Użytkownik "Ergie"

    > Szukasz jakiegoś niewolnika ?

    Ergie -- masz chętnego niewolnika, śmieci w cytatach i nie wie, ze spacji
    przed znakami przestankowymi sie nie stawia.

    --
    'Tom N'

  • 118. Data: 2015-05-04 21:57:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    dddddddd wrote:

    > mówię że tak samo można się nie zabić jak na zimowych. A jeśli pierwsze
    > miejsce w F1 zdobywałoby się za niezmienianie opon i bezpieczne dotarcie
    > do mety (a wszyscy zjechaliby zmienić opony) to miałbym szanse ;)

    trzeba było nawinąć wężem ogrodowym :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2015-05-04 21:58:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Załatwisz wizę? Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy że dostać się tam
    > jest znacznie trudniej niż do twojego raju - USA.

    taka pierdoła życiowa jesteś, że nie potrafisz?

    PS: wtręt z USA pokazuje, żę przeszedłeś podobną tresurę jak psy Pawłowa

  • 121. Data: 2015-05-04 22:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

> [...]
    > dyscyplinowanie bydła, w chęci pokazanie kto tu rządzi, a nie
    > prawdziwa walka z całym tym łańcuchem przyczynowo skutkowym.

    Władza jak to władza - czesciej postepuje głupio i pod publiczke niz
    rzeczywiscie sensownie.
    ale nie ma to absolutnie nic wspolnego z tym, ze JAZDA NA ŁYSYCH OPONACH
    JEST NIEBEZPIECZNA!

    > Coś takiego...

    Coś takiego.

    > No przestań się zabawiać w użytkownika dróg..

    Bedzie mi trudno - za duzo jezdze.

    > Co by nie było - władyka przez ciebie przemawia.

    Nie ma sensu dyskusja z tym co przeze mnie przemawia - wole merytoryke nad
    Twoje odczucia.

> [...]
    > wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego? Smutny
    > to jest twój bezmyślny poklask przy "polowaniu na czarownice" policji.

    Jeżdzenie na bani jest niebezpieczne.
    Nie jestem tutaj jakos przesadnie wymagający - równiez uważam, ze te 0,5
    czy 0,8 jest ok. Ale 2 promile?!?!?
    Bez jaj. Nie mozesz być az tak głupi...

    Walka z pijanymi kierowcami to tez nie jest bat - to koniecznosc. Naprawde
    nie znasz statystyk? Problem w tym, ze włądza, jak to zwykle bywa, wylewa
    dziecko z kąpielą.
    Ale to nie zmienia faktu, ze kierowca ktory ma 2 promile to proszenie sie o
    czyjąś smierc na drodze.
    I Twoje "nigdy nic mi sie nie wydarzyło" nic w tym temacie nie zmienia. Po
    pierwsze to kwestia prawdopodobienstwa a nie jednostkowych przypadków.
    Po drugie - do czasu.