  • Data: 2015-05-04 15:52:42
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-03 o 12:58, Budzik pisze:

    > Wiesz, ja specjalnie nie szanuje prawa, uwazam, ze duzo wazniejsz jest
    > zdrowy rozsadek oraz uczciwe postepowanie.
    > Dlatego tez moze powowałby sie na zdrowy rozsadek i własne poczucie
    > uczciwosci?
    > Wiem, wiem, co w dzisiejszych czasach znaczy uczciwosc. Tfu!

    Tak - "tfu", gangster wyganiający staruszka z warsztatu na nic innego
    nie zasługuje.

    > Pisałem, ze rada to koniecznosc, o odmowie wykonania usługi mozna
    > dyskutować.
    > Ja na miejscu gumiarza gdyby dziadek bardzo sie upieral, założyłbym i
    > zadzwonił na 997 zeby go zaraz przy bramie skontrolowali.
    > Wtedy wszystko byłoby ok, prawda? :)

    Ale przecież tylko i wyłącznie o tą odmowę wykonania usługi chodzi.
    I g*no byś uzyskał - pomijając już to że dziadek te koła miałby w
    bagażniku, to myślisz że policja w podskokach leci na wezwania
    donosicieli?, no dobrze - informatorów, skoro w dobrej wierze, to za
    ciężkie słowo - donosiciel.

    > nie zrozumiałes do teraz to juz nie zrozumiesz.
    > Wiesz - ja moge przyjac do wiadomosci ze mamy inne opinie na ten temat -
    > ale nie miesci mi sie w głowie ze Ty do teraz nie pojąłes mojego
    > stanowiska.
    > Może piszesz po pijaku?

    Co chwila coś mataczysz, co zdanie to próba wykreowania nowej teorii aby
    tylko wyszło na twoje. I to raczej nie alkohol, a szybciej ubóstwo
    intelektualne jest przyczyną.

    > ROTFL po raz drugi - opony to nie jego dziedzina... Pewnie zna sie na
    > plackach malinowych...

    No, albo jesteś kompletnym tumanem albo nie rozumiesz po polsku.