    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Sun, 3 May 2015 10:58:31 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <5545f88d$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > To policz sobie trupy i kaleki, wynik wjeżdżania sprawnym autem na
    > drogę, i przez trzeźwych jak świnie kierowców... I spróbuj zrzucić to
    > na coś innego niż jazda po drodze pojazdami mechanicznymi.

    Patrzysz na swiat zero-jedynkowo?
    to ze ktos ma sprawne auto i ze jedzie trzeźwy nie implikuje tego ze zawsze
    bedzie jechał bezpiecznie.
    Jezdzisz troche po drogach? Przeciez czesto ludzie robią głupie,
    niebezpieczne rzeczy.
    Ale to w zaden sposób nie zmienia tego ze jazda na łysych oponach jest
    niebezpieczna.

    > A gówno mnie, ciebie i przede wszystkim tego złośliwego debila w
    > warsztacie obchodzi do czego on tych kół będzie używał.

    Nie zgadzam sie.

    > Czego do
    > diabła ty bronisz??

    Bezpieczenstwan a drodze.
    Tyle gadania i jeszcze nie zrozumiałes?

    > To może jakimś kaznodzieją z innych wierzeń?

    Nadal nie i jak widze, krucho u Ciebie z wnioskowaniem.

> [...]
    > zastanawiam sie co robić... 1maja jak zwykle była w domu tęga
    > popijawa, niestety brakło alkoholu a więc zmuszony byłem pojechać
    > ponad 15km do brata po dodatkową gorzałę, to nie wszystko, na drugi
    > dzień licząc przelicznikiem w necie, pojechałem do miasta po piwo i
    > coś na kaca, z ponad 3promilami we krwi. Co teraz powinienem zrobić
    > wobec ogromu tych zbrodni - zgłosić się na policje i poddać
    > dobrowolnie karze, z jednej strony boję się srogiej kary od swoich
    > panów, z drugiej ciężko żyć z brzemieniem takiej zbrodni na sumieniu.

    Może na przyszłosc powinienes przestać głupio postepowac?
    No i cieszyc sie ze, jezeli rzeczywiscie miałes 3 promile, to nikomu ani
    sobie nic nie zrobiłes. Do czasu.
    Oczywiscie ja postuluje madre działania policji czyli łapanie takich
    pijaków jak Ty za kierownicą a nie robienie łapanek na tych co maja
    pokacowe 0,3 promila w sobote rano (a było tego troche, np. Poznan i rondo
    rataje - przy okazji grartulacje dla dzielnej policji za zrobienie korka w
    sobote rano...).
    ale chwalic sie ze sie jezdzi samochodem majac 3 promile... Nie wiem czy to
    przejaw głupoty czy źle pojeta chec pochwalenia się... Smutne, Trybunie,
    smutne.