    Date: Tue, 11 Jan 2011 23:24:04 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!

    W dniu 2011-01-10 22:30, jerzu pisze:

    > Jechałeś od Łodzi na południe? To co się dzieje na odcinku Kamieńsk -
    > Radomsko, w obie strony, to jest rozbój w biały dzień.

    Dokładnie odcinka nie kojarzę, ale przejechałem DK1 od Gdańska do
    Katowic i było kilka odcinków wyglądających jak po bombardowaniu.

    Z kolei wróciłem z Krakowa do Gdańska trasą DK7 do Warszawy i potem
    DK10, Grudziądz, A1 i ta trasa w całości całkiem przyzwoita.

    Ciekawe czy tą całą DK1 remontowała jedna firma, bo wygląda na to że
    zastosowana "technologia" daje powtarzalne rezultaty.