  • Data: 2011-01-12 21:10:35
    Temat: Re: Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-11 14:47, szymo pisze:

    > Zapraszam do BYDG na ulicę zamczysko i pod skarpą ale dojazd do domu
    > tylko PKP bo samochód nie przeżyje jazdy w dwie strony jeśli Mieszka I
    > to koszmar to pomnóż to x 10 i dodaj z wiaderko wyrazów na 11 literę
    > alfabetu :)
    ano potwierdzam, ale szczęka mi opadła wczoraj, najdłuższa ulica bydzi
    Fordońska, łączy bydzie z największą jej dzielnicą Fordonem (chyba 70-80
    tys luda). Teraz wyskoczyło tyle dziur że przejechać nie można.
    Postawili barany by nie płacic odszkodowań ograniczenia prędkości 30km:))
    Teren słabo albo niemal wcale nie zabudowany.
    Jadę dzisiaj rano do centrum, a tu korek na jakieś 4 km albo lepiej bo
    znajomi już przed rogatkami bydgoszczy stali. Wszyscy sądzili, że jakiś
    wypadek. A tu dojeżdżam do pewnego momentu i nic, ruch żwawszy i korka
    dalej nie ma. Prze dziury w jezdni taki bałagan się robi.