  • Data: 2011-01-13 13:30:56
    Temat: Re: Ilo?ć dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
    Od: "Eli" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to taka droga była taka jedna za niemców budowana, od niemców
    > nieremontowana i do niedawna używana zamiast autostrady.

    Tak, tę też znam. Ale w okolicy więcej jest takich dróg...

    > No ale gdyby każdy swoim pociągiem jeździł to by chyba nie było tak
    > dobrze, prawda ?

    Nie musi każdy swoim. Ja wiem że trzymanie łapkami za kółko daje złudzenie
    panowania nad sytuacją, ale liczę na to że Polacy kiedyś przestaną temu
    złudzeniu ulegać i zrozumieją, że prowadzenie pojazdu jest _pracą_. :)

    > Podziękować im wszystkim

    Oczywiście, wszelkie wybory olewam zimną wódką u szwagra.

    > No nie wiem, drogi chyba nie naprawili to nic się nie zmieniło.

    Dla mnie się zmieniło, bo już nie muszę jeździć. A w przyrządzie do
    jeżdżenia właśnie dzisiaj wymieniłem zmaltretowany jeszcze tamtymi jazdami
    przegub. :D

    --
    pzdr, Eli