    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ile za zdjęcie :) wiem było ale mimo wszystko...
    Date: Fri, 3 Jul 2009 12:13:21 +0200

    > Nie mam pojęcia jak to wycenić
    >
    > Zakładam, że za dzień roboczy 1 fotografa trzeba policzyć około 400
    > zł, a będzie dwóch fotografów, model - pewnie za około 300-500 zł
    > kogoś znajdę, ubrania rekwizyty - myślę, że w 300 zł się zmieszczę,
    > pomocnicy około 100 zł. Dodatkowe koszty wynajęcie sadu, znalezienie
    > go, zgromadzenie rekwizytów... około 500 zł.
    >
    > Wychodzi mi około 2 tys.
    >
    > I tu pytanie czy czegoś nie pominąłem?
    >
    > Coś może mnie zaskoczyć?

    Deszcz np. i cala kalkulacja psu w zad.
    Jak bym to raczej pomnozyl x5 jesli chcesz zarobic
    wiecej niz na jedno piwo.

    Cos mi sie wydaje, ze fotografa za 400zl to raczej nie
    znajdziesz. Przeciez to nie jest "pan przyjdzie z tymi
    jablkami do mojego studia, bede je pstrykal osiem godzin
    za 400zl". Trzeba wszystko zaplanowac, wypadaloby wpasc
    na miejsce zbrodni wczesniej zeby zobaczy co i jak,
    pozmieniac wlasne plany pod to zlecenie itd itp.

    Za 400zl nikt, kto robi dobre zdjecia nie bedzie sie to to bawil.

    Choc nie wykluczam, ze sie myle ;)