  • 31. Data: 2013-05-26 18:24:32
    Temat: Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt dużą prędkością? :)
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-26 00:35, anacron pisze:
    > Tylko trochę ponad 4% wypadków poza obszarem zabudowanym spowodowanym
    > jest nadmierna prędkością. Taką informację odnajdziemy w 6 odcinku 10
    > serii Top Gear. Jakoś te dane wydają mi się bardziej wiarygodne, niż to
    > co od lat próbuje nam wmówić polska Policja.
    >
    > http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-e
    pisode-6-all-rightsbbc-uk_part-1_2204233.htm

    trzeba by sie dowiedzieć ile w GB miedzymiastówek to typowe dla Polski
    dwa pasy po jednym dla przeciwnych kierunków. W USA nazywaja to suicide
    lane. Dla Amerykanina, typowy dla Polaka manewr wyprzedzania po pasie
    gdzie kierunek jazdy jest przeciwny, to ekstremalne doznanie.
    Jak dla mnie 90 km/h dla dwupasmówek, doza niebezpieczenstwa, dorównuje
    150 km/h dla czteropasmówek z oddzielonymi kierunkami ruchu. Ale to
    tylko moja subiektywna ocena.

    --
    @foe_pl

  • 32. Data: 2013-05-26 19:50:11
    Temat: Re: Ile % wypadków poza miastem spowodowanych jest zbyt duz.a; pre;dkos'cia;? :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 08:36:42 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki
    >kosztują rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami
    >z mandatów. W zasadzie rząd mógłby zrezygnować z mandatów.

    No, ile ? Religa przypominam nalozyl 12% od skladki OC, wtedy skladki
    byly nizsze, samochodow nieco mniej i to mialo byc ok 0.5 mld.

    nawet dzis sume skladek OC oceniam na ~10mld, ale to przeciez nie
    budzet placi ...

    J.

  • 33. Data: 2013-05-26 19:56:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:50:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > byly nizsze, samochodow nieco mniej i to mialo byc ok 0.5 mld.
    >

    > nawet dzis sume skladek OC oceniam na ~10mld, ale to przeciez nie

    Poszukaj ile wtedy nie powiesz że nawijam makaron na uszy.

  • 34. Data: 2013-05-26 21:51:57
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-26 15:57, DoQ pisze:
    > Następny leming stłamszony przez system, co bije pianę ale nie wie o co.
    Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych?
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 35. Data: 2013-05-26 21:54:20
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 21:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Ty skończyłeś podstawówkę? Dla normalnych?

    I co lemingu, zabrakło argumentów?

  • 36. Data: 2013-05-26 22:32:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-26 17:36, k...@g...com pisze:
> [...]
    Tak może trochę za netykietę byś się wziął. To już nawet nie jest wiocha :)

    > Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki
    > kosztują rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z
    > mandatów.
    No to może wrzuć tu trochę cyferek.
    Ale włącznie z przepierdalanymi cyferkami na lewo i prawo.
    Pobawmy się. Zobaczymy kto pierdoli farmazony :)

    > W zasadzie rząd mógłby zrezygnować z mandatów.
    Nie mógłby. Musiał by sobie od ryja odjąć. Jak nie sobie to innym bo to
    jeden wór. Efekt byłby podobny.

    > Jak by zostały same punkty to co byś powiedział? Że dobrze czy że
    > źle?
    Wszystko zależy za co te punkty.
    Każdy normalny wie jaka jest dotkliwa kara.

    > Punkty i oczywiście cała akcja żeby ci co im się należą, nawet za
    > drobne przewinienie je dostawali. Bez żadnej litości że kierowca
    > zawodowy i ma nie pracującą żonę i trójkę dzieci.
    Jasne.
    http://demotywatory.pl/4137558/Dobrze-jest-byc-posle
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 37. Data: 2013-05-26 22:39:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-26 21:54, DoQ pisze:
    > I co lemingu, zabrakło argumentów?
    Normalnie mnie powaliłeś słodziutki LOL
    Pa Ci, kolejność obojętna :)
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 38. Data: 2013-05-26 23:21:59
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Zamiast pierdolić głupoty poszukaj w necie informacji ile wypadki
    > kosztują rocznie budżet i potem porównaj to z planowanymi wpływami z
    > mandatów.

    No ile? I co konkretnie kosztuje? Widocznie malo, skoro nie oplaca sie
    dzialac na rzecz bezpieczenstwa np. budujac bezkolizyjne skrzyzowania,
    czy chocby ronda, rozdzielajac kierunki ruchu, budujac barierki
    energochlonne, przebudowujac swiatla, by byla faza do lewoskretu itd.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 39. Data: 2013-05-27 00:00:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:21:59 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Żeby budować trzeba mieć za co. Wymyśl za co można zbudować to co chcesz jeśli Polska
    żyje z marży ze sprzedaży zagranicznych produktów. Mieszkam w Łodzi. Tutaj nie ma
    żadnej dużej fabryki. Na wszystkich pofabrycznych budynkach ogłoszenia że
    pomieszczenia do wynajęcia. Kiedyś to było prawie milionowe miasto z przemysłem
    pracującym na dwie i trzy zmiany. Jak chcesz oduczyć się od palenia to przyjedź do
    Łodzi. Wyjdź o dowolnej porze na ulicę i zapal papierosa. Na dwustu metrach trzy razy
    ktoś będzie chciał od Ciebie fajkę. jedni poproszą a inni zażądają. Na ulicy palę jak
    jadę samochodem. Mniejsza szansa że się w ryja dostanie. Połowa mieszkańców Łodzi
    nigdy nie zapłaci podatku takiego żeby wystarczył na cokolwiek więcej niż zapomogi z
    opieki społecznej. A Ty chcesz ślimaki i wielopoziomowe skrzyżowania.

  • 40. Data: 2013-05-27 05:47:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 May 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > ograniczenia? Dla czego 90 a nie 70 lub120?
    >
    > Dla kogo jest to ograniczenie? Dla starego wygi czy dla łebka co tydzień
    > temu zdobył prawko?

    Dla starego wygi któremu łebek z telefonem przy uchu wyjedzie
    zza przeszkody. Jak to kiedyś Henrykowi VIII tłumaczył gość
    niechętny do mianowania, "głowa może nie pasować" :|

    > Są drogi po których spokojnie można jechać 110-130km/h Ale nie,
    > jest ograniczenie do 90ciu.
    [...]
    > Teraz nie ważne czy to noc gwiaździsta czy deszczowa, śnieżna zima czy
    > słoneczne lato itp i itd.

    Dobrze gadasz, ograniczenia są "bezwarunkowe na złe przypadki",
    a interpretacja taka, że "stosuje się zawsze".
    Z drugiej strony, inna forma byłaby albo nieegzekwowalna
    (praktycznie) albo wymagała ustawy o rozmiarach księgi a nie
    aktualnej ustawy :(

    > Jest do 90km/h które ni jak dopasować.
    > Dla kogo i do jakich warunków jest dostosowane to ograniczenie nie
    > mające odzwierciedlenia z sytuacją na drodze i bezpieczeństwem?

    Przykładowo po to, aby ci z poprzecznej mieli ułatwioną możliwość
    włączenia się do ruchu. Ale tego nie przetłumaczysz ("bo oni
    muszą mi i tak ustąpić, TUP"), więc jest "90 na całokształt",
    również jak skrzyżowanie jest puste jak okiem sięgnąć.

    > Takich pytań można stawiać w nieskończoność.

    Można.

    > Ale odpowiedz nasuwa się jedna. Zamordzie szarej masy. Nic innego nie
    > przychodzi mi do głowy.

    A mi tak - konieczność komplikacji prawa.
    To *JEST* problem.

    > Jak życie pokazuje, te ograniczania nie dotyczą
    > szlachty i ludzi nie pokornych. Dla nich nie ma ograniczeń.

    Co z kolei dowodzi nieprawdziwości art.2 Konstytucji :>

    pzdr, Gotfryd