    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile wolniej jezdzcie w nocy?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 11:19:53 +0200

    On Mon, 28 Jun 2010 11:02:30 +0200, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >Ile wolniej jezdzicie w nocy?
    >
    >Wybralem sie, wracalem wioskami w nocy, czesto bardzo wolno, wrecz jak d..a.
    >Panike przezylem dojezdzajac do szczytu niewielkiego wzgorza, nie
    >wiedzialem absolutnie nic, czy potem jest zakret, czy prosta. Chyba do
    >20km/h wyhamowalem...

    myhyhy, 'dlaczego finowie wygrywaja rajdy'? 'poniewaz jak inny
    czlowiek widzi gorke to zwalnia, bo za wzniesieniem moze byc zakret.
    Fin przyspiesza bo moze byc prosta!' Niestety nie pamietam ktory to
    rajdowiec powiedzial :(

    >Czy dolozenie reflektorka-soczewki nie na czesci skrecanej, tylko na
    >sztywnej, cos moze dac na plus?

    Ja nie wiem jak sie reguluje, ale musi sie dac.
    Mycie reflektora wewnatrz, oraz vision plus u mnie sie zawsze
    sprawdzalo :)

    pozdr
    newrom co w nocy nie lubi.
    --