  • Data: 2012-04-24 10:33:07
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 08:44, ursyn pisze:

    > Od tego imho zacznij, polatasz trochę jakimś bzykiem na kursie to zawsze jest
    doświadczenie.

    Jestem właśnie na etapie porównywania ofert. Ściągnąłem sobie też testy
    i ...nie zdałem. :-(
    W kilku przypadkach testy maja ewidentne błędy.

    > Trochę głupi argument. Jak kupisz coś lżejszego to Cię będą omijać?

    Całe życie płynąłem pod prąd i zapłaciłem bardzo wysoka cenę.
    A dziś już mi się nie che. Niech młodzi walczą.
    Ale jak na razie tu Triumpha nikt nie ma :-)

    > Powodzenia cokolwiek zdecydujesz :)
    > ursyn

    Dzięki, najpierw kurs.
    WW- zdeklarowany kapelusznik :-P