  • Data: 2012-04-24 10:40:56
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 10:35, AZ pisze:

    > To może kup i póki co wystawiaj narazie na podjeździe a jeździć zaczniesz
    > później? Bo jeszcze ktoś kupi przed Tobą i będzie lipa.

    To trzeba rozważyć :-)
    Do tego jakaś odjazdowa skóra i oczywiście wypasiony kask z radiem i
    interkomem i ......

    A poważnie, to dopiero plany. Po kursie będę miał pojecie i raczej kupie
    na 1 sezon coś mniejszego.
    Poza tym mam do pokonania największą przeszkodę - żonę :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P