  • 1. Data: 2012-04-23 11:45:24
    Temat: Ile sezonów nauki?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Chce kopić ciężki motocykl.
    Przejażdżki weekendowe ze znajomymi po okolicy (spełnienie marzeń z
    dzieciństwa).
    Wiem, że powinno się zacząć od lekkiego motocykla.
    Moje doświadczenia na jednośladach, to rower i skuter - 50 cm2.

    Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki
    motocykl?
    Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2012-04-23 11:51:03
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 11:45 AM, WW wrote:

    > Chce kopić ciężki motocykl.

    Przecież jako kapelusznik nienawidzisz motocykli ;-) A dokładniej to co
    chciałbyś kupić?

    > Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki
    > motocykl?
    > Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.

    Sezon sezonowi nie równy, jeden robi w sezonie 50 000 a drugi 500
    kilometrów. Żeby się obyć z konkretnym sprzętem i poznać jego kaprysy to
    trzeba zrobić kilkanaście tysięcy, oczywiście IMHO.

    Jak masz trochę oleju w głowie i nie przestaniesz czuć respektu przed
    moto po pierwszych 5 kkm to i możesz kupić sobie od razu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-23 12:03:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-23 11:45, WW pisze:
    > Witam

    czesc

    > Chce kopić ciężki motocykl.

    Powyzej 200 czy powyzej 300kg ? ;)

    > Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki
    > motocykl?

    Jak ten ciezki motocykl to bedzie cos jak sportster, shadow czy podobne
    to bierz co Ci sie podoba i nie desperuj. Jak by to mial byc jakis
    mastodont to jednak dobrze by bylo czyms lzejszym pojezdzic glownie ze
    wzgl na nauke manewrowania przy malych predkosciach.
    Przy nakedach sprawa sie komplikuje bo jeden na luzie ogarnie kazdy
    prawie odrazu, a drugiego trzeba troche lepiej poznac bo moze zrobic kuku.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 4. Data: 2012-04-23 12:07:11
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 11:51, AZ pisze:

    > Przecież jako kapelusznik nienawidzisz motocykli ;-)

    Błąd, nienawidzę hasła "motocykle są wszędzie" - bo IMHO powinny być
    tylko tam, gdzie wg KRD mają prawo się znajdować.
    W mieście za to przesuwam się na krawędź pasa, dając miejsce
    motocykliście - bo i tak mnie wyprzedzi a przynajmniej nie zarysuje
    autka :-P.

    > A dokładniej to co chciałbyś kupić?

    Rocket III :-)
    Sprzedałem firmę i czas na realizacje kilku marzeń. :-)
    Okazało się, że w okolicznych domkach sporo emerytów ma motory i to bez
    wyjątków ciężkie.

    > Jak masz trochę oleju w głowie i nie przestaniesz czuć respektu przed
    > moto po pierwszych 5 kkm to i możesz kupić sobie od razu.

    Lejesz miód na moje serce :-P

    Dzięki i pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 5. Data: 2012-04-23 12:11:01
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > Przy nakedach sprawa sie komplikuje bo jeden na luzie ogarnie kazdy
    > prawie odrazu, a drugiego trzeba troche lepiej poznac bo moze zrobic kuku.

    Dzięki.
    Jak już odpowiedziałem koledze, celem jest Tryumph Rocket III :-)

    Dzięki i pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2012-04-23 12:11:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-23 12:07, WW pisze:

    > Rocket III :-)
    AZ:

    > Lejesz miód na moje serce :-P

    Nie wiem czy AZ bral pod uwage mastodonta :-D

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 7. Data: 2012-04-23 12:15:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:07 PM, WW wrote:

    > Błąd, nienawidzę hasła "motocykle są wszędzie" - bo IMHO powinny być
    > tylko tam, gdzie wg KRD mają prawo się znajdować.

    No i się znajdują, na drodze ;-)

    > W mieście za to przesuwam się na krawędź pasa, dając miejsce
    > motocykliście - bo i tak mnie wyprzedzi a przynajmniej nie zarysuje
    > autka :-P.

    No i lusterka wszystkie ma! ;-)

    > Rocket III :-)
    > Sprzedałem firmę i czas na realizacje kilku marzeń. :-)
    > Okazało się, że w okolicznych domkach sporo emerytów ma motory i to bez
    > wyjątków ciężkie.

    Fajny mastodont, na sucho 366 kg, przy tej masie 140 KM to może na
    kolana nie rzuca, ale zanim kupisz weź gdzieś na jazdę testową i zobacz
    jak się na tym czujesz i czy ogarniasz masę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-23 12:18:39
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:15, AZ pisze:

    > Fajny mastodont, na sucho 366 kg, przy tej masie 140 KM to może na
    > kolana nie rzuca, ale zanim kupisz weź gdzieś na jazdę testową i zobacz
    > jak się na tym czujesz i czy ogarniasz masę.

    Dałbyś komuś takiemu jak ja swój ukochany motor do przetestowania? :-)

  • 9. Data: 2012-04-23 12:18:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:11 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > AZ:

    > Nie wiem czy AZ bral pod uwage mastodonta :-D

    Hehe, no aż takiego mastodonta to się nie spodziewałem i jednak odczucie
    masy względem roweru i skuterka 50 ccm może być zgoła inne bo o
    zapierdalanie bym się nie martwił ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-23 12:21:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:18 PM, WW wrote:

    > Dałbyś komuś takiemu jak ja swój ukochany motor do przetestowania? :-)

    Obdzwoń najbliższe salony Triumpha czy nie mają sztuki do jazd testowych,
    bez przejażdżki przed kupnem bym tego nie brał.

    No i czy masz mocne nogi? No chyba, że będziesz parkował tak żebyś nie
    musiał cofać ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200