  • Data: 2012-04-24 12:05:20
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: Monster <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 08:28, WW <w...@v...pl> wrote:

    > No to tu się różnimy bo moim zdaniem nie powinni.
    > Gdzie nie powinni, to już temat na zupełnie inna rozmowę i sadzę, że na
    > tej grupie i na samochodowej odbyła się ona nie raz.  :-P
    Tak,ale my to wiemy z przepisów,oni bo tak.

    > Z zażenowaniem przyznam, że coś w tym jest. Lubie duże rzeczy, choćby z
    > racji swojej postury, na motocyklach się kompletnie nie znam, a z racji
    > pracy mam możliwość zakupienie Tryumfa ze spora zniżka. Nawet nie mam
    > prawa jazdy "A"  :-(
    Nazywamy ich Ciotersi,najczęściej jeżdżą na szmatce ew do knajpki :-)
    > Ale zmieniłem styl życia, i coś muszę robić. Tu dookoła sporo ma właśnie
    > ciężkie motocykle a ja nie chcę być sam.
    Niekoniecznie musisz się dogadać,jeżdżenie w mniejszej grupie też ma
    zalety,zwłaszcza jak to same "nieloty"

    > Masz racje co do ciężaru, ale złomem bym tego nie nazwał  :-)
    No tak,jeszcze chrom..

    > Z pewnością. Podoba mi się też model America. Rocket III po prostu mnie
    > zafascynował, jako całkowitego neofitę, a pamiętając, że lepiej "mieć
    > siostrę w burdelu niż brata na Hondzie", wybrałem angielską markę ( i z
    > racji zniżki też :-))
    Pomacaj,spróbuj podnieść z kosy,na pewno gorzej jezdzi jak wygląda.
    America jak dla mnie jest o niebo ładniejsza,dla mnie z tej stajni nie
    do pobicia jest Thruxton ew Boneville,ładniejsze,lżejsze i łatwiejsze
    do ogarnięcia.
    Z innej stajni Moto Guzzi V7 Racer,ew bardziej chopperowato BMW
    R1200C
    > Z drugiej strony to niesamowite, że motor miał by większy silnik niż mój
    > samochód  :-)
    Masz za mały samochód:-)
    > Poza tym motor, to nie jedyne marzenie czekające na emeryturę.  :-P

    Tak jak każdy tutaj-2-3 motocykle + inne zainteresowania
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem