  • 1. Data: 2009-11-03 12:17:52
    Temat: Ile ramu na karcie graficznej?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Planuje zakup karty HD4850 lub HD4870. Korzystam z monitora 22'' i
    rozdzielczosci 1680x1050.
    Czy wystarczy 512MB na karcie czy lepiej dolozyc 70zl i wziac 1GB?
    Oczywiscie wolalbym nie wywalac kasy bez sensu, wiec jesli 512MB bedzie dla
    tej rozdzielczosci wystarczajace to prosze nie pisac "doloz i kup 1GB,
    zawsze to wiecej, wiec lepiej".
    Dzieki z gory za odpowiedz.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-11-03 12:30:31
    Temat: Re: Ile ramu na karcie graficznej?
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > tej rozdzielczosci wystarczajace to prosze nie pisac "doloz i kup 1GB,
    > zawsze to wiecej, wiec lepiej".
    > Dzieki z gory za odpowiedz.

    Wiecej nie zawsze znaczy lepiej. Czasem mniej znaczy szybciej, o ile wiecej
    nie jest akurat wymagane.
    Z drugiej strony jednak IMVHO np. dzisiejsze tytuly gier statystycznie
    wymagaja raczej wlasnie 1GB...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2009-11-03 13:07:40
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "quent" <x...@x...com> napisal w wiadomosci

    > Wiecej nie zawsze znaczy lepiej. Czasem mniej znaczy szybciej, o ile
    > wiecej nie jest akurat wymagane.
    > Z drugiej strony jednak IMVHO np. dzisiejsze tytuly gier statystycznie
    > wymagaja raczej wlasnie 1GB...

    Masz jakies wsparcie ? :) Konkretnie... nazwiska...

    --
    doom3

  • 4. Data: 2009-11-03 13:09:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > dla
    > tej rozdzielczosci wystarczajace to prosze nie pisac "doloz i kup 1GB,

    Nie wiem czy Ci to pomoze ale skutecznie uzywam karty ATI 2400HD z pamiecia
    256MB przy rozdzielczosci monitora 1920*1200 i kolorze 32bit :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-11-03 13:17:58
    Od: "Michal" <m...@w...o2.pl>

    > Planuje zakup karty HD4850 lub HD4870. Korzystam z monitora 22'' i
    > rozdzielczosci 1680x1050.
    > Czy wystarczy 512MB na karcie czy lepiej dolozyc 70zl i wziac 1GB?

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_w_gra
    ch_512MB_vs._1GB-1452/strona/4057.html

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-03 13:47:40
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

> [...]
    > dla
    > tej rozdzielczosci wystarczajace to prosze nie pisac "doloz i kup 1GB,

    Popatrz na testy kart graficznych w róznych zastosowaniach (czytaj: grach).
    Tam widac, która grafika jaka ma wydajnosc w zaleznosci od rozdzielczosci i
    ilosci zastosowanej pamieci grafiki.
    Taki test ostatnio znalazlem na jakims polskim TwojePC lub PCLab - nie
    pamietam.
    Jak nie grasz, to sobie odpusc 1GB.

    Jacek W.

  • 7. Data: 2009-11-03 13:53:41
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Jacek W. jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
    pradawnymi runami na koźlej skórze:

    > Jak nie grasz, to sobie odpusc 1GB.

    jeśli nie gra to niech sobie odpuści HD4850 lub 4870...

    --
    Szarlih

  • 8. Data: 2009-11-03 13:58:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "quent" <x...@x...com> napisal w wiadomosci

    > Masz jakies wsparcie ? :) Konkretnie... nazwiska...

    Testowalem Sacred 2 i wyszlo mi ze w podobnej rozdzialce lepiej miec 1GB a
    to ze czasem mniej znaczy "szybciej" czytalem w jakims tescie gier (nie
    pamietam juz jakiej/jakich) online...

    Pozdr.

  • 9. Data: 2009-11-03 14:02:20
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Norbert pisze:
    > Czy wystarczy 512MB na karcie czy lepiej dolozyc 70zl i wziac 1GB?

    Do jakich zastosowań?

    Do rozdzielczości 1680x1050 w 2D wystarczy spokojnie 16 MiB
    pamięci na karcie :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-11-03 14:08:50
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Szarlih" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli nie gra to niech sobie odpuści HD4850 lub 4870...

    Mi tego nie musisz pisać.
    Autor wątku napisał "Planuje zakup karty HD4850 lub HD4870" czyli jest
    raczej zdecydowany co do modelu. Nic natomiast nie napisał na temat
    zastosowania.

    Jacek W.