  • 1. Data: 2009-11-01 15:40:50
    Temat: obudowa micro-atx
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    czy ktos spotkal obudowe micro-atx o wymiarach 25cm x 25cm i wysokosci
    takiej aby pasowal cooler 4cm + slim dvd + hdd 2.5?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-11-01 18:44:40
    Temat: Re: obudowa micro-atx
    Od: BartekK <s...@N...org>

    R.M. pisze:
    > Witam,
    > czy ktos spotkal obudowe micro-atx o wymiarach 25cm x 25cm i wysokosci
    > takiej aby pasowal cooler 4cm + slim dvd + hdd 2.5?
    To chyba itx, a nie matx, bo sama płyta ma 25cm na szerokość, a gdzie
    zasilacz? (z przodu też nie, skoro przyjmujesz drugi wymiar też 25cm).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-11-01 19:21:09
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    BartekK wrote:
    > To chyba itx, a nie matx, bo sama płyta ma 25cm na szerokość, a gdzie
    > zasilacz? (z przodu też nie, skoro przyjmujesz drugi wymiar też 25cm).

    ma dokladnie 244 x 244mm

    http://pl.wikipedia.org/wiki/MicroATX

    1) Zasilacz AC-DC 100W
    2) DC-DC ATX

    cos takiego jak to

    http://www.mini-box.com/picoPSU-120-102W-power-kit

  • 4. Data: 2009-11-01 19:40:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    R.M. pisze:

    > ma dokladnie 244 x 244mm

> [...]
    Zauważ że to wszystko jest do mini-itx a nie atx. Płyty (m)ATX (bo
    różnica m i pełne to tylko różnica formatu mechanicznego) z tego nie
    zasilisz, brak złącza P4. Poza tym wydajność - dość ograniczona. Może i
    ruszyłoby, a za chwilę byś tu przyleciał "komputer mi się nie zawsze
    uruchamia" albo "losowe restarty - jaka przyczyna?"... Tym możesz
    zasilać płyty itx, które do takiego zasilania są przystosowane.

    W skrócie - Takiej obudowy mATX nie znajdziesz, bo standart mATX
    przewiduje zasilacz "normalniejszy" i znajdujący się w obudowie, więc
    obudowa będzie większa.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-11-01 19:55:45
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    BartekK wrote:
    > Zauważ że to wszystko jest do mini-itx a nie atx. Płyty (m)ATX (bo
    > różnica m i pełne to tylko różnica formatu mechanicznego) z tego nie
    > zasilisz, brak złącza P4. Poza tym wydajność - dość ograniczona. Może i

    nie rozumiem o jakie P4 chodzi, to jest DC-DC czyli konwertuje 12V do ATX

> [...]
    >
    > W skrócie - Takiej obudowy mATX nie znajdziesz, bo standart mATX
    > przewiduje zasilacz "normalniejszy" i znajdujący się w obudowie, więc

    inni tego uzywaja do micro-atx

    http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t
    =54409

    wiec nie bedzie zadnego problemu

    po zatym mam zamiar uzywac energeoszczednego athlona 45 TDP, wraz z
    chipsetem 780g procesor w idle zuzywa jedynie 7W a przy %100 load 40W,
    to samo z mostkiem polnocnym w idle <1W w stresie 10W, mostek poludniowy
    3W, mam wszystko dokladnie wyliczone w stresie caly system nie powinien
    zuzywac wiecej niz 90W