  • 1. Data: 2009-11-01 14:48:42
    Temat: Radeon HD5870 w obudowie Thermaltake DH102 lub DH202 !!!
    Od: "bomer" <b...@w...pl>

    Witam

    Obudowy Thermaltake DH102 i DH202 widziałem na zdjęciu w internecie ale chce
    którąś z nich kupić. Jest jeden problem, nie wiem czy karta Radeon HD5870
    zmieści się w ktorejś z nich. Może ktoś miał do czynienia z tymi obudowami i
    może pomóc.

    Bomer

  • 2. Data: 2009-11-01 21:03:38
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces bomer <b...@w...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > zmieści się w ktorejś z nich. Może ktoś miał do czynienia z tymi obudowami i

    Nie mam tego ale z ciekawości zerknąłem na ich stronę i wynika z niej
    jasno że przynajmniej do DH102 nie zmieści się HD5870. Bez wyjęcia
    koszyka na HDD karta może mieć max 9,6 cala (po usunięciu koszyka cal
    więcej), a Radek jest o wiele dłuższy.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8