  • 11. Data: 2009-11-03 15:18:07
    Temat: Re: Ile ramu na karcie graficznej?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 3 Nov 2009 15:08:50 +0100, Jacek W. napisał(a):

    > Mi tego nie musisz pisać.
    > Autor wątku napisał "Planuje zakup karty HD4850 lub HD4870" czyli jest
    > raczej zdecydowany co do modelu. Nic natomiast nie napisał na temat
    > zastosowania.

    Oczywiscie karta ma pomagac podczas relaksu przy grach, inaczej kupilbym
    karte za 100 pln ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 12. Data: 2009-11-03 15:21:44
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Do rozdzielczości 1680x1050 w 2D wystarczy spokojnie 16 MiB
    > pamięci na karcie :)

    Ale do Aero Glass już nie :)
    więc przykładowo dla Pani Krystyny z księgowości rozsądne minimum to
    128MiB i sprzętowa zgodność z DX9.0b

    :D

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 13. Data: 2009-11-03 16:10:20
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Nie wiem czy Ci to pomoze ale skutecznie uzywam karty ATI 2400HD z
    > pamiecia 256MB przy rozdzielczosci monitora 1920*1200 i kolorze 32bit :)

    Chyba w 2D bo na tym GTA 4 bedzie chyba mialo 2kl/s.

  • 14. Data: 2009-11-03 18:47:05
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Testowalem Sacred 2 i wyszlo mi ze w podobnej rozdzialce lepiej miec 1GB a
    > to ze czasem mniej znaczy "szybciej" czytalem w jakims tescie gier (nie
    > pamietam juz jakiej/jakich) online...

    Ale to jak zes to testowal i gdzie Ci to dokladnie wyszlo ?
    Bo mnie sie zdawalo, ze przykladowo 896 MB wystarczy do jak najbardziej
    dzikich zastosowan... czytaj gier.

    --
    doom3

  • 15. Data: 2009-11-03 19:39:41
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2009-11-03 4:10 PM, Doxent wrote:

    > Chyba w 2D bo na tym GTA 4 bedzie chyba mialo 2kl/s.

    Ta gra to akurat glupi przyklad bo tak samo dziala na s3 virge jak na
    gtx295 jesli nie ma 15ghz procesora ;)

    --
    pozdr