  • 1. Data: 2009-11-03 10:48:10
    Temat: Historia ThinkPadów (IBM / Lenovo) - skad ?
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Gdzie można znaleźć miłą konkretną stronkę o ostatnich modelach Thinkpadów, coś jakby
    w rodzaju 'konfiguratora" ?
    THX

  • 2. Data: 2009-11-03 18:12:13
    Temat: Re: Historia ThinkPadów (IBM / Lenovo) - skad ?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** ąćęłńóśżź <u...@w...eu> wrote:

    > Gdzie można znaleźć miłą konkretną stronkę o ostatnich modelach Thinkpadów,
    > coś jakby w rodzaju 'konfiguratora" ? THX

    ThinkWiki?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-11-11 21:08:11
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    A może na skróty: który dobry model ThinkPada miał (bo już chyba nie ma?) matrycę
    5:4 (lub 4:3) i rozdzielczość co najmniej
    1280x1024 przy wielkości ekranu najlepiej 15'' (ostatecznie 14'')?

    A jeśli nie ThinkPada, to innej dobrej firmy ?

    Przy czym rozdzielczość 1600x1200 byłaby już za duża (mam i się męczę, projektanci
    jeszcze nie dorośli do tej rozdzielczości).
    THX

    -----