-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kogutek" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
Date: Wed, 11 Apr 2012 20:28:04 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 69
Message-ID: <jm4pgk$sl6$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f840ae0$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
<1586066820$20120410123137@squadack.com>
<4f840dd4$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<4895342359$20120410124350@squadack.com>
<4f84110a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<5563952596$20120410130738@squadack.com>
<4f8488b9$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<jm247n$5rv$1@usenet.news.interia.pl> <jm2dut$65m$1@inews.gazeta.pl>
<v...@4...com>
<jm472k$2m2$1@inews.gazeta.pl>
<a...@4...com>
<jm4e46$1p7$1@inews.gazeta.pl> <jm4is2$9p9$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1334176084 29350 172.20.26.238 (11 Apr 2012 20:28:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 20:28:04 +0000 (UTC)
X-User: sok_marchwiowy
X-Forwarded-For: 164.127.178.135
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443805
[ ukryj nagłówki ]Wmak <w...@g...pl> napisał(a):
> kogutek <s...@g...pl> napisał(a):
>
> > jerzu <t...@i...pl> napisał(a):
> >
> > > On Wed, 11 Apr 2012 15:13:25 +0000 (UTC), "kogutek"
> > > <s...@g...pl> wrote:
> > >
> > > chciałeś oprócz swoich traumatycznych wspomnień coś przekazać potomnym?
> > > Czy miałeś chwilę czasu i coś bez składu i ładu napisałeś?
> > >
> > > Cały kogutek...
>
> > Zapalenie się lampki to typowy objaw braku
> > ładowania. W takim przypadku jak przekreślisz stacyjkę to się oprócz innych
> > kontrolek zapala ta od ładowania. jak uruchomisz silnik to inne gasną a ta
> > świeci dalej.
> Zapomniałeś dodać: "przy zepsutym układzie ładowania"
> > Tłumaczyć dalej czy już zrozumiałeś.
>
> Trudno zrozumieć czyjeś durne teorie nie poparte wiedzą, chociażby o prawie
> Ohma, bo o prawie Kirchoffa nawet nie wspomnę.
>
> > W alternatorach
> > wyposażonych w mostek pomocniczy jest jeszcze jedna oznaka braku ładowania.
> > Przekręcasz kluczyk i kontrolka ładowania się nie świeci. Jak odpalisz to
> się
>
> Znów bredzisz.
>
> Układ z pomocniczym mostkiem jest chyba najpopularniejszy i także w tym
> przypadku po przekręceniu kluczyka "do jazdy" świeci kontrolka ładowania.
> Obwód żaróweczki zamyka się po stronie masy przez elementy regulatora napięcia
> (wszystko jedno, czy elektroniczny czy mechaniczny) nawet gdy zużyta jest
> szczotka (dowolna z dwóch) i prąd na wzbudzenie nie płynie.
> >
> > Jak się kończy jedna szczotka to świeci cały czas a jak druga to nie świeci
> > wtedy kiedy powinna świecić.
>
> Powtarzasz swoją bajeczkę.
>
> Gdy dowolna szczotka straci styk z pierścieniem ślizgowym wirnika to przestaje
> płynąć prąd wzbudzenia i alternator przestaje wytwarzać prąd.
> (Kogutku nie czytaj następnego zdania, bo dla ciebie chyba za trudne)
> Dzięki magnetyzmowi szczątkowemu rdzenia wirnika wytwarza jeszcze niewielkie
> napięcie, niższe od napięcia na baterii więc prąd nie może popłynąć "pod
> górkę").
> Zużycie drugiej szczotki nie ma już żadnego wpływu na pracę alternatora ani
> lampki kontrolnej, bo już po uszkodzeniu pierwszej szczotki obwód: "wyjście z
> regulatora - jedna szczotka - uzwojenie wzbudzenia - druga szczotka - masa
> albo plus, (zależnie od stosowanego układu regulatora) jest przerwany i prąd
> przez powietrze nie popłynie a żaden współcześnie stosowany układ (poza
> fantazją kogutka)nie potrafi tego wykryć.
> Chyba EOT z mojej strony, bo niestety są jednostki niewyuczalne, niezależnie
> od ilości wypitego soku.
> Na poważne pytania innych chętnie odpowiem w miarę mojej wiedzy.
> Pozdrawiam myślących (normalnie a nie "inaczej")....
> Wmak
>
>
Masz rację. Z koniem kopał się nie będę. Przyswoiłeś ogromną wiedzę z różnych
ciekawych portali. Jesteś ekspertem. Może Ci się kiedyś skończy ta szczotka co
lampka się nie zapala. Wtedy sobie przypomnisz jak będziesz stał w nocy a do
najbliższego miasta będzie 30 kilometrów. Dobrze jak by to zimą było. Niska
temperatura uczy pokory.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.12 22:40 Artur Maśląg
- 11.04.12 23:50 Wmak
- 12.04.12 01:07 kogutek
- 12.04.12 01:29 J.F
- 12.04.12 10:27 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?