eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle prądu powinien jeść Seicento? › Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Date: Wed, 11 Apr 2012 18:19:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <jm4aud$quk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4f840ae0$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <1586066820$20120410123137@squadack.com>
    <4f840dd4$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <4895342359$20120410124350@squadack.com>
    <4f84110a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <5563952596$20120410130738@squadack.com>
    <4f8488b9$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm247n$5rv$1@usenet.news.interia.pl> <jm2dut$65m$1@inews.gazeta.pl>
    <jm3l0h$3t$1@inews.gazeta.pl> <jm3l5d$60j$1@inews.gazeta.pl>
    <jm3lrc$3ss$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aadk115.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334161165 27604 83.4.88.115 (11 Apr 2012 16:19:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 16:19:25 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jm3lrc$3ss$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443724
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jm3lrc$3ss$...@i...gazeta.pl...
    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):
    >> J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> > Alez Kogutku, co Kogutek p* ?
    >> Byłeś szybszy !
    >
    >szybszy czy głupszy?

    Dalsza dyskusja nie ma sensu, jesli nie podasz linka do schematu
    jakiegos typowego alternatora, w ktorym zachodzi opisane przez ciebie
    zjawisko.

    Dobrze by bylo zeby bylo na nim widac odczep z uzwojenia wzbudzenia, i
    wyraznie namalowana trzecia szczotke, albo polaczenie przez lozyska,
    bo jak inaczej chcesz wykryc czy prad nie plynie z powodu przerwy na
    jednej szczotce czy na dwoch naraz ?

    Niestety - na mocy silnikow samochodowych sie nie znasz kompletnie, i
    na alternatorach chyba tez nie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: