eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle paliwa potrzeba dla świateł ;-)Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
    Date: Wed, 09 Nov 2011 10:46:10 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 22
    Message-ID: <j9di53$400$1@news2.ipartners.pl>
    References: <j99ahm$psj$1@news.task.gda.pl> <j99b7t$2pk$1@node2.news.atman.pl>
    <j99bgd$r02$1@news.task.gda.pl> <j99bl3$44q$1@news.dialog.net.pl>
    <j99d7a$uj7$1@news.task.gda.pl> <j99dtg$2pk$3@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl> <j99hku$aap$1@node2.news.atman.pl>
    <j99qr3$ps5$1@inews.gazeta.pl> <j9aih2$a4o$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@p...pl>
    <Pine.WNT.4.64.1111081254560.500@quad>
    <1...@p...pl> <j9b9a4$20v9$2@news2.ipartners.pl>
    <i...@b...softax.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1320831971 4096 157.25.157.219 (9 Nov 2011 09:46:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2011 09:46:11 GMT
    In-Reply-To: <i...@b...softax.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412011
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-09 10:39, Sebastian Kaliszewski pisze:

    >>> Większość tych strat to są straty stałe.
    >>
    >> Sprawność maszyn elektrycznych jednakowoż wyraża się najczęściej procentowo.
    >
    > I najczęściej dla jednej określonej prędkości obrotowej :)
    >
    > I przy określonym obciążeniu. :)

    Oczywiście ale wykres n jest dość płaski powyżej pewnej mocy, podobnie jak np. w
    transformatorze

    >> Bo tam są głównie straty na strumieniu i oporze.
    >
    > I na mechanice, itd...

    Te na mechanice nie grają już specjalnej roli przy wyższym obciążeniu

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: