  • Data: 2011-11-09 07:07:28
    Temat: Re: Ile paliwa potrzeba dla świateł ;-)
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-08 00:49, Michał wrote:

    > Ja rozwinę mój przypadek:
    >
    > Przy ~20kW auto jedzie 100km/h paląc przy tym koło 10l/100km
    >
    > Żarówki to koło 150W, 8 zewnętrznych + kilkadziesiąt w środku.
    >
    > 150W to koło 0.8% 20kW
    >
    > czyli przy 100km/h palą 10l*0.8%= 0.08l/100km
    >
    > a wynik 0.24l/100km wydzie dopiero jak bym się wlókł 34km/h średnio.

    Mój przypadek.

    Na jałowym, z włączonymi światłami, klimatyzacją (ale na automacie, więc
    pewnie tylko wiatraki), radiem (raczej cicho) i ogólnie "pod parą" w
    normalnej konfiguracji niecałe 1,5 litra LPG na 1h15min. Accord 1,8 136KM.

    "Zamknął się w sobie" z kluczykami w stacyjce;) Tak skutkuje wypiecie
    się kabelka z siłownika master od centralnego zamka:P No to jak już
    kluczyki mi przywieźli to dotankowaliśmy znów do pełna - ten sam
    dystrybutor, ta sama pozycja samochodu, ogólnie nie ruszany między
    jednym tankowaniem do pełna a drugim:P

    Shrek.