  • Data: 2009-05-20 20:59:35
    Temat: Re: Ile % obciążenia idzie na...
    Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    http://s4.zapodaj.net/45947246.jpg.html

    Tu jest zdjęcie (widok z góry)

    Sytuacja dla 1-dnej belki. Obliczam to "graficznie". Rysuję elipsę
    (mniejszy promień to połowa odległości belka-support ring)

    Na podstawie tego mam pole, a wiedząc jaka to jest ciecz i "gdzie jest"
    mogę obliczyć, ile idzie na belkę. Resztę obciążenia cieczy daję na
    support ring (ciśnienia gazu "od dołu" nie liczę, bo ma być najgorszy
    przypadek).

    Problem jest taki jak to dokładniej policzyć. Coś czuję, że nie znajdę
    tu odpowiedzi, ale na razie nie mam innego wyjścia, więc piszę...

    Pozdrawiam, Krzysiek