  • Data: 2010-02-02 13:39:16
    Temat: Re: Ile kosztująprzeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 23:40, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sugerujesz, że w USA jest może inne paliwo???
    > Czy może inne filtry do auta wstawiają?
    >
    > Przechejałem ponad 400 tysięcy km  na oryginalnym filtrze
    > paliwa w swojej toyocie camry 1995. Jezdzilem nia od maja 1998
    > roku do listopada 2009. A Ty ile już filtrów zmieniłeś?
    >
    > Warto siegnac do jakiejs publikacji producenta (nie z ASO!!)
    > i wyczytac tam jak czesto producent (nie serwis) zaleca
    > wymiane filtra paliwa...
    >
    > Zeby sie nie okazalo ze potem wedlug zalecen serwisu, nie fabryki
> [...]

    W dokumentacji (producenta) do mojego samochodu, jest
    wyszczególnienie, że zależnie od rejonu świata inaczej się zmienia mi.
    filtry :)
    Nie pamiętam dokładnie danych, a samochód do Subaru Forester 2D.

    Co do kosztów serwisu to dokładnie nie pamiętam, ale chyba tzw. mały
    przegląd to ok 500zł bez oleju, bo olej to kupiłem sobie taki sam jak
    mają w ASO z kwotę ponad 2x mniejszą (~180zł) :)