  • 1. Data: 2010-01-29 14:22:42
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:
    > ... przy oszczególnych markach aut?
    >
    > Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie,
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody
    > klasy średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.
    >
    > Jest gdzies jakis ranking w sieci poszczególnych firm?

    Mondeo 650zł. Pytam o auta średniej klasy, kompakty tutaj nie ma co wymieniac,
    bo porównywanie nie ma sensu.

    Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia? Ile
    Passat? Ile 407 lub c5? Ile Laguna?

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 2. Data: 2010-01-29 14:26:16
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia?
    > Ile Passat? Ile 407 lub c5? Ile Laguna?

    Lancer i Oktavia to bardzo typowe kompakty.
    P.

  • 3. Data: 2010-01-29 14:33:08
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

> [...]
    > bo porównywanie nie ma sensu.
    >
    > Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia? Ile

    Warto podac co konkretnie wymieniono...
    Tak czy siak
    laguna 3 2.0dci bez fapu, przegląd 90 tkm
    1174,52 brutto.
    Zmieniono, wszystkie filtry, olej(elf lsxr 5w40), oliwe w skrzyni biegów.Dolano
    równiez 2l plynu do układu chlodzenia.

    Przy 62 tkm wymienilem przednie klocki ok 400 pln aprzy 84 tkm tylne,ok. 360pln
    brutto.
    Pzdr
    Luca
    L3 2.0Dci Grandtour 95tkm.

  • 4. Data: 2010-01-29 14:55:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymieniac, bo porównywanie nie ma sensu.
    >
    > Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia? Ile

    Lancer, dłuższy o parę cm od octavii, to też kompakt.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-29 14:56:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Lancer i Oktavia to bardzo typowe kompakty.

    No własnie! To znaczy typowe jak typowe, raczej topowe ;-), bo to duże
    kompakty, ale kompakty ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-01-29 15:04:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > porównywanie nie ma sensu.
    >
    > Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia?

    No to się zdecyduj, bo najpierw gadasz, że kompakty Cię nie interesują, a
    potem pytasz Octavię.
    Albo rybki, albo akwarium.

  • 7. Data: 2010-01-29 15:27:14
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > No to się zdecyduj, bo najpierw gadasz, że kompakty Cię nie
    > interesują, a potem pytasz Octavię.
    > Albo rybki, albo akwarium.

    No dobra, a co określa, że auto jest kompaktem albo autem klasy średniej ?

    Chodzilo mi o auta gabarytowo podobne. Dla mnie oktawia i mondeo to niemal to
    samo auto :) Mondeo i Megane to co innego :)

  • 8. Data: 2010-01-29 15:33:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > No dobra, a co określa, że auto jest kompaktem albo autem klasy średniej ?

    Kilka rzeczy, na pewno nie długość nadwozia.
    Najwięcej zazwyczaj powie rozstaw osi.
    Obecnie klasa średnia ma zazwyczaj ponad 270 cm.
    Poniżej to kompakt, albo jakiś wciskacz kitu.

    > Chodzilo mi o auta gabarytowo podobne. Dla mnie oktawia i mondeo to niemal
    > to samo auto :) Mondeo i Megane to co innego :)

    No i jesteś w błędzie, Megane kombi na przykład jest większe od Octavii,
    która nie jest niczym innym, niż tylko inną wersją nadwoziową Golfa czy Audi
    A3, a ich zaklasyfikowaniem chyba nie masz problemu.

  • 9. Data: 2010-01-29 15:39:51
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Octavii, która nie jest niczym innym, niż tylko inną wersją
    > nadwoziową Golfa czy Audi A3, a ich zaklasyfikowaniem chyba nie masz

    nie mam i dzięki za wyprowadzenie z błędu.

  • 10. Data: 2010-01-29 16:38:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Kilka rzeczy, na pewno nie długość nadwozia.
    > Najwięcej zazwyczaj powie rozstaw osi.
    > Obecnie klasa średnia ma zazwyczaj ponad 270 cm.
    > Poniżej to kompakt, albo jakiś wciskacz kitu.

    Lancer ma 2635 mm, kompakt definitywny.

    --
    Yogi(n)