  • Data: 2010-01-30 05:23:56
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: Janusz <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Bronowski wrote:

    >............................. Widze tylko 4 przypadki kiedy warto korzystac z ASO:
    1. gwarancja (jezeli
    > nie da sie inaczej) 2. przypadki skomplikowane technicznie, z ktorymi inni
    > nie moga sobie poradzic (brak dokumentacji, urzedzen itp). 3. ASO prowadzi
    > ojciec lub stryjek. 4. naprawiamy bezgotowkowo szkode z OC sprawcy...
    >
    > pozdr.
    > Jacek Bronowski

    Swieta racja. Powiedziec ASO czy p. Jozkowi "prosze zrobic serwis" to
    nic innego jak powiedziec "tu jest moj portfel,prosze brac ile dusza
    zapragnie". Oni kochaja takie uslugi jak wymiana filtra powietrza,
    sprawdzenie dzialania klaksonu itp.
    Jak na razie nigdy nie zdazylo mi sie powiedziec: "przyjechalem tu na
    servis po xyz km".
    Obecne 4kola mam od nowosci (do dzisiaj troche ponad 270 000km) ale gdy
    musze korzystac z warsztatu to daje konkretne zlecenie, np wymienic plyn
    chlodniczy, wymienic klocki, wymienic olej w silniku, itd. Zeby nie bylo
    watpliwosci to na wstepie zaznaczam: "za zadne inne prace placil nie
    bede, jezeli zauwazycie jakis problem z autem prosze mi przedzwonic
    zanim zabierzecie sie za jego usuniecie".