eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
  • Data: 2009-12-28 10:45:18
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-28 10:28:07 +0100, fv <f...@c...com> said:

    > SZACUN!
    >
    > PS: serio

    Ale co w tym niesamowitego? Już gorszy był w powrót, gdzie w Gratzu
    musiałem zmienić oponę (a najpierw znaleźć oponiarza co miałby taką na
    miejscu), bo się skubana zużyła prawie na amen niespodziewanie. Wylot
    ok. 13, tuż za Słowacką granicą przywitała nas ściana wody oraz remont
    autostrady z gównianym objazdem lokalnym smródami i brakami w
    oznakowaniu. Najpierw było jakieś 10 Cee, koło północy przestało trochę
    padać, ale zrobiło się góra z 5 Ce. Logowanie w domu po 3. Teraz ze 3
    razy się zastanowię, zanim znów pojadę na urlop motocyklowy jesienią.

    de Fresz