eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
  • Data: 2009-12-28 17:49:02
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Henio" <a...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:4b37eb93$1@news.home.net.pl...

    > Jak rozumiem kolega kolegi tak Ci powiedział?

    powtórze się, to że ty nie potrafisz nie znaczy że inni też nie potrafią :)
    ludzie robią różnie dziwne rzeczy

    moja najdłuższa trasa to jak narazie 600km w jeden dzień po krajowych
    drogach, tylko że ja turystą nie jestem. Jeżdże r6, pierwsze 250km bez
    zatrzymywania potem przerwy co ok 70km ze względu na drętwiejące nogi i
    nadgarstki. No ale r6 to nie jest duży wygodny turystyk, a nasze krajowe
    drogi to nie autostrady, dlatego 1000km na turystyku jakoś nie wydaje mi się
    wielkim wyczynem, zwłaszcza że kilka osób tu też to potwierdziło.