eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
  • Data: 2009-12-28 10:43:55
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kiedy to z siodelko intrudera mozna ocenic czy tysiac dziennie to
    > glupota czy odwaga ?
    >

    > Pytam bo mam nadzieje na zabawna odpowiedz.
    >
    > KJ
    a moze on nie ma siodełka ? :-))
    600 to sie da zrobic wszytskim co potrafi kodeksowe predkosci rozwijac
    (oczywiscie zakladajac normalne letnie temparatury i bezdeszczowosc )
    dla mnie 600km dzień w dzień na xv535 to norma bez specjalnego napinania
    duzym turystykiem (owiewki wyzsza przelotowa)po hajłejach to zrobienie 1000
    w przy takich założeniach to pikuś
    huck