eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
  • Data: 2009-12-28 14:17:23
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: siinski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Gru, 23:41, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > U ytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisa

    > Intruder nie nadaje sie do takich przelotow o jakich tu mowa.
    > Pozdr
    >
    > --
    > Hinek

    To podam Tobie przykład mojego brata który regularnie dwa razy do roku
    odwiedzając rodzinkę przyjeźdźa z Cardiff do Poznania na swojej
    kochanej Volusii 800.I trasę ok 1800 km robi w ciągu 22-24 godzin
    wliczając w to kilka godzin na promie.Chociaż po ostatnim przyjeździe
    we wrześniu postawił mi motocykl w garażu,rozebrał do malowania
    aerografem a na propozycję pożyczenia na tydzień mojego Drag Stara
    stwierdził że tak go boli d...że nie może patrzeć na motor i woli na
    tydzień zostać piechurem.I dał się przekonać do szyby na trasy,choć do
    tej pory twierdził że to profanacja jego motocykla:)))