eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? › Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
  • Data: 2009-12-28 21:32:36
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Dec 2009 22:14:26 +0100, Alex D. B. <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > chetnie uslysze Twoja wersje. ja sie nie wyznaje - jestem poczatkujacy
    > na 2oo.

    No właśnie, to masz trochę mało doświadczeń chyba?

    > wiem tylko tyle, ze 2-3h jazdy sa meczace

    Dla Ciebie. Są ludzie, dla których 3 h jazdy to miła rozgrzewka ;-)

    Anyway, pojeździsz dłużej to zobaczysz. Dla mnie na początku 2-3 h były
    męczące, teraz po 4 h jestem jeszcze prawie zupełnie świeży, a po 6 h
    jestem
    lekko przyjemnie zmęczony. Zrobienie 8 h rozbitych na dwa bloki po 4 h z
    dłuższą przerwą w środku to nie jest żaden problem, sprawdziłem - ostatnie
    2 godziny były trochę nudne bo mi się rozładował player i muzyki nie było.
    ;-)

    I to na lekko za małym dla mnie nakedzie było, a nie na wygodnym turystyku.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650