  • Data: 2009-08-20 20:13:36
    Temat: Re: Ile jest warta obecnie Sigma SD14 ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Aug., 13:09, Telemach <t...@g...pl> wrote:
    > Znajoma chce abym jej zorganizowal sprzedaz uzywanego ale w idealnym
    > stanie body + obiektyw, czy mozecie mi napisac ile obecnie jest warte
    >
    > samo body
    >
    > sam obiektyw Sigma 105 mm f/2.8 EX DG Macro
    >
    > body +  obiektyw z pokrowcem + ladowarka i karta CF 4GB Kingston 266x
    >
    > - Telemach -

    cena zalezy nie tyle od aparatu ile od naiwnosci kupujacego.
    jesli uda sie przekonac kogos zamoznego to dostaniecz kase jak za
    nowy .
    jesli bedziesz sprzedawal tzw golod...wi to dostaniesz pare zlotych.

    Czyli relnie osiagalna cena nie zalezy wylaczenie od sprzedawanego
    przedmiotu .
    Tzn paradoxalnie cena sigmy sd14 nie zalezy od sigmy sd14.

    jako cene startowa z obiektywem dalbym 3000 pln.