-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
Date: Wed, 09 Mar 2011 21:12:15 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <il8nfu$mv$1@mx1.internetia.pl>
References: <4d755ba4$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<il6akk$hq0$1@inews.gazeta.pl> <il6cva$ia$1@mx1.internetia.pl>
<il8ls7$6rq$1@news.onet.pl> <il8m93$99i$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1299702078 735 77.252.249.9 (9 Mar 2011 20:21:18 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 20:21:18 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <il8m93$99i$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355725
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-09 21:00, Lewis pisze:
>>> A zaworu bezpieczeństwa (mechanicznego, niesterowanego) to tam nie ma?
>>> Przecież właśnie to jest problemem przy "tuningu" sterowania zaworem
>>> bypasu w celu podniesienia ciśnienia, że właśnie zaraz za chwilę i tak
>>> ucieka ciśnienie bezpieczeństwem i nie ma jak czysto elektronicznie
>>> podnosić doładowania bo mechanika odcina?
>>>
>> Zawsze mi się wydawało że w tym celu to robi się właśnie kierownice w
>> turbinach, żeby sterować ciśnieniem doładowania, a nie upuszczać je :D
>> Zawory mechaniczne to się daje w benzynach doładowanych z przepustnicą,
>> żeby po gwałtownym odpuszczeniu gazu ciśnienie nie porozwalało tego co
>> jest przed nią :)
>>
>> Pozdrawiam !
>
> Sterowanie doładowaniem WG lub VTG to inna sprawa, występuje i w TD jak
> i w TB tylko że TB ma tak jak wspomniałeś zawory upuszczające, DV/BOV, BPV.
A całkiem możliwe, ja grzebie bardziej w turbobenzynie niż w dieslu,
stad zamieszanie.
--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S