eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
    Date: Wed, 09 Mar 2011 20:53:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <il8ls7$6rq$1@news.onet.pl>
    References: <4d755ba4$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <il6akk$hq0$1@inews.gazeta.pl> <il6cva$ia$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-27-193.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299700423 7034 89.79.27.193 (9 Mar 2011 19:53:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 19:53:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <il6cva$ia$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355717
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-09 00:00, BartekK pisze:
    > W dniu 2011-03-08 23:29, V-Tec pisze:
    >> W dniu 2011-03-07 23:26, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Takie pytanie mnie naszło - jakie jest ciśnienie doładowania we
    >>> współczesnych dieslach?
    >>
    >> jak miałem zepsuty zawór sterujący to podchodziło mi pod 3bary.
    >> Normalnie o ile pamiętam 1,5bar maksymalnie - ale mogę się mylić. Silnik
    >> 1.9 CDTI/JTDM 150KM.
    > A zaworu bezpieczeństwa (mechanicznego, niesterowanego) to tam nie ma?
    > Przecież właśnie to jest problemem przy "tuningu" sterowania zaworem
    > bypasu w celu podniesienia ciśnienia, że właśnie zaraz za chwilę i tak
    > ucieka ciśnienie bezpieczeństwem i nie ma jak czysto elektronicznie
    > podnosić doładowania bo mechanika odcina?
    >
    Zawsze mi się wydawało że w tym celu to robi się właśnie kierownice w
    turbinach, żeby sterować ciśnieniem doładowania, a nie upuszczać je :D
    Zawory mechaniczne to się daje w benzynach doładowanych z przepustnicą,
    żeby po gwałtownym odpuszczeniu gazu ciśnienie nie porozwalało tego co
    jest przed nią :)

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: