eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
    Date: Wed, 09 Mar 2011 20:34:42 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <il8koj$3qd$1@news.onet.pl>
    References: <4d755ba4$0$2494$65785112@news.neostrada.pl> <il5tgo$qtr$1@news.onet.pl>
    <il62vn$clv$1@mx1.internetia.pl> <il63o5$idt$1@news.onet.pl>
    <m...@4...com> <il7na3$knc$1@news.onet.pl>
    <6...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.2.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299699283 3917 109.231.2.100 (9 Mar 2011 19:34:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 19:34:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <6...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355714
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-09 19:21, J.F. pisze:
    > On Wed, 09 Mar 2011 12:12:01 +0100, Lewis wrote:
    >> Na luzie w sensie na biegu jałowym. I owszem, ECU bez obciążenia silnika
    >> nie pozwoli na otwarcie WG na tyle żeby dać max ciśnienie doładowania.
    >
    > Mowisz ? Jest tam w ogole jakis WG ?

    Mówię na podstawie tego jak to działa w moim silniku więc znacząco się
    nie powinno różnić, co najwyżej może być sterowane mechanicznie
    podciśnieniem bez ingerencji ECU. A WG czyli wastegate to chyba standard
    w turbosprężarkach, nie uważasz? ;)

    >
    >> Tak swoją drogą śmieszy mnie porównywanie silników NA benzynowych z
    >> Tubro dieslowskimi i szczycenie się jaki to diesel ma moment jak mało
    >> pali i w ogóle och i ach ;D
    >
    > Ale czemu nie ? porownujemy dostepne oferty.
    > Wolnossacego diesla nie porownujemy, bo kto by go chcial kupic, a
    > zreszta mozemy porownac jak ktos chce.

    Chodzi mi głównie o to że panuje opinia że diesel jest super bo ma moc i
    mało pali. Owszem porównując 1.9 turbo diesla do 1.8 benzynowca o mocy
    około 125KM oba to nie mamy o czym rozmawiać, ale wystarczy wziąć 1.9 TD
    i 1.8TB i już się nie robi tak kolorowo ;)

    >
    > Turbobenzynka do porownania moze byc, jak dostepna, tylko wtedy
    > rachunek inny, zagazowac problem itp :-)

    Nie widzę żadnego problemu z zagazowaniem Turbobenzyny, jeździ tego
    duuuuża ilość, wystarczy zwykłe LPG IV gen, nawet nie LPI.

    >
    > No wlasnie, wezmy powiedzmy golfa - jaki silnik polecacie :-)
    > nowy z salonu.

    2.0TFSI czy tam TSI :)


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: