-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
Date: Wed, 09 Mar 2011 20:34:42 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <il8koj$3qd$1@news.onet.pl>
References: <4d755ba4$0$2494$65785112@news.neostrada.pl> <il5tgo$qtr$1@news.onet.pl>
<il62vn$clv$1@mx1.internetia.pl> <il63o5$idt$1@news.onet.pl>
<m...@4...com> <il7na3$knc$1@news.onet.pl>
<6...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 109.231.2.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299699283 3917 109.231.2.100 (9 Mar 2011 19:34:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 19:34:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <6...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355714
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-09 19:21, J.F. pisze:
> On Wed, 09 Mar 2011 12:12:01 +0100, Lewis wrote:
>> Na luzie w sensie na biegu jałowym. I owszem, ECU bez obciążenia silnika
>> nie pozwoli na otwarcie WG na tyle żeby dać max ciśnienie doładowania.
>
> Mowisz ? Jest tam w ogole jakis WG ?
Mówię na podstawie tego jak to działa w moim silniku więc znacząco się
nie powinno różnić, co najwyżej może być sterowane mechanicznie
podciśnieniem bez ingerencji ECU. A WG czyli wastegate to chyba standard
w turbosprężarkach, nie uważasz? ;)
>
>> Tak swoją drogą śmieszy mnie porównywanie silników NA benzynowych z
>> Tubro dieslowskimi i szczycenie się jaki to diesel ma moment jak mało
>> pali i w ogóle och i ach ;D
>
> Ale czemu nie ? porownujemy dostepne oferty.
> Wolnossacego diesla nie porownujemy, bo kto by go chcial kupic, a
> zreszta mozemy porownac jak ktos chce.
Chodzi mi głównie o to że panuje opinia że diesel jest super bo ma moc i
mało pali. Owszem porównując 1.9 turbo diesla do 1.8 benzynowca o mocy
około 125KM oba to nie mamy o czym rozmawiać, ale wystarczy wziąć 1.9 TD
i 1.8TB i już się nie robi tak kolorowo ;)
>
> Turbobenzynka do porownania moze byc, jak dostepna, tylko wtedy
> rachunek inny, zagazowac problem itp :-)
Nie widzę żadnego problemu z zagazowaniem Turbobenzyny, jeździ tego
duuuuża ilość, wystarczy zwykłe LPG IV gen, nawet nie LPI.
>
> No wlasnie, wezmy powiedzmy golfa - jaki silnik polecacie :-)
> nowy z salonu.
2.0TFSI czy tam TSI :)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.11 20:37 Lewis
- 09.03.11 20:53 Czarek Daniluk
- 09.03.11 20:57 Czarek Daniluk
- 09.03.11 21:00 Lewis
- 09.03.11 21:12 BartekK
- 09.03.11 22:58 V-Tec
- 10.03.11 07:10 Olleo
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=