  • Data: 2010-06-18 22:44:35
    Temat: Re: Idzie nowe - HDR w aparacie - patent Canona
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 18 czerwca 2010 23:28, Gotfryd Smolik news wyraził następujacą
    opinię:

    > Sprostuję:
    > Nie prostujesz, piszesz o czym innym.

    Piszę o sposobie na zwiększeniu ilości informacji na zdjęciu o określonej
    rozdzielczości wynikowej.

    > Przyjmijmy że dobrze wiemy o czym (piszesz), dobrze? :)
    > A poprzedni post bofha jest ewidentnie o czym innym.

    On pisał o tym samym :-)

    Wskazałem jedynie, ze zdjęcie nie ma tylu pikseli zawierających _niezależną_
    informację ile się spodziewał i że gdyby zamiast mikroruchów matrycy zrobić
    "makroruch" filtru Bayera to zyskałoby się znacznie więcej :-)

    Ale mają matryce bez filtru Bayera :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --