    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Date: Sun, 18 Nov 2012 22:08:51 +0100

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 20:59:14 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Taaa, jasne. Wierzę Ci tak samo, jak Twoim opowieściom o 8.

    Karkonoska to czesc 8-ki :-)
    No dobra - obecnie 98, i tylko kawalek.
    Wiec nie dziwne ze niektorzy jada nia pierwszy raz.

    > Tak, tak :)

    Ale jak wiem ze wjechalem wczesnie w fazie to jade powoli :-)

    O, zobacz sobie jak rowno wszyscy jada
    http://www.youtube.com/watch?v=_jH5nMXMiBc

    A tu masz przyklad od drugiej strony miasta:
    http://www.youtube.com/watch?v=KSllArhpxyg

    > Ciekawe czemu sam na to nie wpadłeś wcześniej, tylko musieli ci
    > napisać...

    Na co nie wpadlem ?

    Na Karkonoskiej nie ma FR. A kierowcy i tak przepisowo jada ... no prawie
    :-)

    > LOL - a skąd wniosek, że nie jest to zrobione dobrze, tylko im nie
    > napisali, że fala jest przy 40-50, tylko "No bo wczesniej tyle razy
    > jechalem szybciej i efekty byly rozne"?

    Bo K. wystarczy przejechac raz zeby odkryc zielona fale, a L. to i sto razy
    za malo - wiec czyja to jest wina ze kierowcy zle jada ? :-)

    > Słuchaj - widziałeś kiedyś Puławską na oczy?

    Chyba nie.

    Ale na podstawie doswiadczen z innych ulic wiem ze wszystko mozna sp* :-)

    ot, inny przyklad z Wrocka: swiatla z zegarkami. widac ile do poczatku
    zielonego, widac ile do konca. No to ruszam, drugie swiatla mijam 15s przed
    koncem, trzecie 10s ... wniosek ? trzeba przyspieszyc.
    Na kolejnych ma tylko 5s ... kurde, ile tam trzeba jechac, bo gaz mam
    wcisniety do oporu :-)

    No ale przyszlo nowe, zegarki nie tak dawno zalozone, beda zdjete.

    J.