  • Data: 2010-03-04 06:28:55
    Temat: Re: Idealne do ptaszkow?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dominik" <u...@d...net.pl> napisał:

> [...]
    G1

    > To obiektyw bez styków i elektroniki, czyli ruszenie pierścieniem ostrości
    > nie wywoła powiększenia na ekraniku. Strach się bać jak tym się będzie
    > operować :/
    >[...]

    A... nie ma innego sposobu włączenia lupki??? Jeśli tak - to masakra... Dużo
    lepszym sposobem wydaje mi się to, co zastosowała kiedyś Minolta w swoich
    hybrydach - w trybie manualnym lupkę włącza wciśnięcie spustu migawki do
    połowy. Można wten sposób kozrystać z lupki bez koniecznosci ruszania
    ostrościa (ważne zwłąszcza przy makro - gdzie często ostzrymy ruszając całym
    aparatem). Aby wrócić do podglądu pełnego kadru - wystarczy puscić spust
    migawki, aby zrobić zdjęcie - wcisnąć go do końca.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)