  • Data: 2010-03-04 22:03:14
    Temat: Re: Idealne do ptaszkow?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-04 07:28, Marek Wyszomirski wrote:
    > A... nie ma innego sposobu włączenia lupki??? Jeśli tak - to masakra...

    Napewno jest - tylko nie wiem jak wtedy z wygodą. Ja już prawie się
    zdecydowałem na G1, ale czytając opinie mnie zniechęciło deko. Producent
    zresztą nie ma bardzo wielkiego interesu wspierać niesystemową optykę, a
    nikt nie poda tego za wadę w oficjalnym review.

    > Dużo
    > lepszym sposobem wydaje mi się to, co zastosowała kiedyś Minolta w swoich
    > hybrydach - w trybie manualnym lupkę włącza wciśnięcie spustu migawki do
    > połowy. Można wten sposób kozrystać z lupki bez koniecznosci ruszania
    > ostrościa (ważne zwłąszcza przy makro - gdzie często ostzrymy ruszając całym
    > aparatem). Aby wrócić do podglądu pełnego kadru - wystarczy puscić spust
    > migawki, aby zrobić zdjęcie - wcisnąć go do końca.

    No napewno da się wymyślić to sprytnie, ale potrzeba do tego jeszcze woli
    producenta i doświadczeń użytkowników. Oby szybko były aparaty z ciekawymi
    rozwiązaniami :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564