-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ida podwyzki
Date: Wed, 29 Mar 2017 16:21:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <obgft3$6lc$2@node1.news.atman.pl>
References: <58da73da$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
<obdsgq$fcf$1@node2.news.atman.pl>
<58da76fa$0$652$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
<58da7b1e$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<obfgsh$vua$1@node2.news.atman.pl> <1q7t2lls9vd6z$.dlg@myjk.org>
<obfl1q$vbh$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 91.189.27.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1490797283 6828 91.189.27.4 (29 Mar 2017 14:21:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Mar 2017 14:21:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602671
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.03.2017 o 10:00, Budzik pisze:
>> Ludzie dobrze kombinują - jak jest fotoradar, to nawet jak się sprawa
>> wydaje oczywista, to należy zwolnić do 50. Przykład na Wisłostradzie i
>> na S8, gdzie ktoś odtworzył fotoradar w lokalizacji sprzed budowy eski
>> pokazuje, ze zawsze warto się spodziewać najgłupszego. Co ciekawe oba
>> radary były tu na grupie bronione;)
>
> Ale nawet jak się spodziewaja 50 to przeciez mozna jechac licznikowe 60...
Masz rację - właśnie do jakiegoś 60 licznikowego zwalniam, zawsze kiedy
nie jestem pewny na 200% wartości ograniczenia. I w dupie mam narzekanie
Myjka i wyzywanie mnie od idiotów. Jak pokazywałem, zawsze może się
okazać, że wyjazd z budowy odwołuje poprzednie ograniczenie i jest
jednak 50.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.17 16:24 J.F.
- 29.03.17 16:28 Shrek
- 29.03.17 16:46 p...@g...com
- 29.03.17 16:53 Cavallino
- 29.03.17 16:55 Cavallino
- 29.03.17 17:00 Budzik
- 29.03.17 17:00 Budzik
- 29.03.17 17:09 SW3
- 29.03.17 17:22 Myjk
- 29.03.17 18:31 J.F.
- 29.03.17 19:53 re
- 29.03.17 20:00 j...@i...pl
- 29.03.17 20:10 j...@i...pl
- 29.03.17 20:13 j...@i...pl
- 29.03.17 20:14 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=