  • From: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza w super stanie
    Date: Fri, 11 Jun 2010 15:00:25 +0200

    krzysiek82 napisał(a):
    > no jak po zdjęciach potrafisz poznać, że jest ok to respekt, tego nawet
    > specjalista nie pozna jak auto będzie oglądał powierzchownie bo buble są
    > pod spodem wraz z toną szpachli :)
    > a ja nie lubie polskiego cwaniactwa a tego sprzedający to właśnie jeden z
    > takich cwaniaczków buraczków.

    Sprzedawca napisał, że stan super. Oczywiście rozum nakazuje ostrożność, ale
    dopuki nie masz dowodów że to kłamstwo, to powstrzymaj się od pomówień.
    Jeżeli ktoś umiał doprowadzić do takiego stanu wizualnego, to znaczy że
    umiejętności ma duże. Nie masz dowodów, że tych umiejętności nie wykorzystał
    takze do niewidocznych z zewnątrz aspektów naprawy.
    Nie zrozum mnie źle - nie zamierzam tu udowadniać, że ten samochód jest
    faktycznie w super stanie, bo PRAWDOPODOBNIE nie jest, ale póki co ani ja,
    ani Ty tego wiedzieć nie możemy. Chodzi o to, że nie masz ŻADNYCH dowodów,
    że sprzedawca napisał nieprawdę, a rzucasz tu publiczne oskarżenia.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!